programma om karaoke-versies van muziek te maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

spillie

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2001
hallo,

ik zoek een programma om een karaoke versie van een nummer te maken. dus een programma dat op een of andere manier stemmen uit de muziek filtert.
bestaat dit? zo ja, welk programma is aan te raden.

of misschien weet iemand waar ik de karaoke-versie van Cliff Richard's Living Doll kan vinden. want het gaat specifiek om dit nummer.

alvast bedankt voor alle hulp.

mzzls
Spillie

Er zijn geloof ik ook sites waar ze de karaoke versies aanbieden...........

ik weet niet met welk brandprogramma je werkt, maar als je heel per ongeluk Nero op je systeem hebt staan dan kun je de Karaokefunctie van Nero gebruiken.

Start Nero, kies voor muziekcd maken (compileren), sleep een of meerdere tracks van rechts naar links.
Selecteer 1 of meerdere tracks die (inmiddels links) staan, kies voor "bewerken, eigenschappen, filters" en daar staat het Karaokefilter tussen.

Succes.

ps. het gaat NIET lukken met mp3's, je moet (bijv.) een originele cd in je cdspeler doen en daarvan een track naar links "trekken".

En lees ook dit even :
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=115579&highlight=karaoke

ik had het filter inmiddels ontdekt. ik heb het net geprobeerd met een mp3, maar dat was idd geen succes.
ik heb alleen een mp-3 versie. kan ik die niet gewoon eerst omzet naar muziek-cd formaat en dan dat filter erover laten gaan en dan branden?

ik moet je eerlijk zeggen dat ik niet zo muzikaal ben, ik het het zelf nooit uitgeprobeerd, maar als je de geplaatste link hebt bekeken dan zou het moeten lukken volgens die gebruiker.

Ja, je zou wat kunnen experimenteren met het omzetten van mp3 naar een ander formaat en dan het filter toepassen...............

Laat even horen hoe je dat dan gedaan hebt en of dat ook werkt (MP3 -> ... formaat en dan filteren)

Kan ik / kunnen we misschien toekomstige vraagstellers gelijk een volledig antwoord geven............... :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan