programma om muziek op mijn ipod te zetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

VolgensBartjes

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2004
weet iemand een ander programmatje als itunes (die niet wil installeren) en anapod explorer (of iemand moet weten hoe je die moet kraken, maar schijnt nogal lastig te zijn...) waarmee ik muziek van mijn computer op mijn ipod kan zetten, en het liefst nog andersom ook zoals anapod het kan?

Geplaatst door geefjemening.tk
weet iemand een ander programmatje als itunes (die niet wil installeren) en anapod explorer (of iemand moet weten hoe je die moet kraken, maar schijnt nogal lastig te zijn...) waarmee ik muziek van mijn computer op mijn ipod kan zetten, en het liefst nog andersom ook zoals anapod het kan?

kraakvragen zijn verboden op helpmij. Zie de huisregels.

Gewoon naar eweka overte gaan dan heb je geen enkel probleem maar het kost wel 7.5 euro per maand.

www.eweka.nl

Laatst bewerkt:
Dat als je wil download o.a met chello dan heb je een groot probleem, maar als je snel wilt snel downloaden je moet kiezen voor een goed dowloaden via goed download station, ander heb je alleen maar problemen.

Laatst bewerkt:
Maar wat heeft het met het probleem te maken?

gaat idd niet om het downloaden, daar heb ik limewire al voor... maar het gaat er om, om het op me ipod te zetten als muziek. tijdens de installatie van itunes vanaf de cd , en vanaf internet looptie aardig aan het einde vast dat hij niet in bepaalde register kan wegschrijven... dus ik wil graag een ander programmatje, en aangezien anapod moeilijk te kraken is, vraag ik hier dus of jullie misschien een ander programma weten...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan