programma om te controleren wat er op mijn computer word ingetoets...

Status
Niet open voor verdere reacties.

anna1981

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 jul 2007
Berichten
1
ik heb een vaag vermoeden dat mijn man vreemd gaat.. hij is heel geheimzinnig als hij op de pc is en verwijdert alle internet geschiedenis... ik vroeg me af of er een manier is om na te checken welke toetsen op het toetsen bord worden ingedrukt... dat het ergens word op geslagen zonder dat hij te weten komt dat ik dat check... wie o wie kan mij helpen... ik ben ten einde raad!
liefs anna
 
ik weet niet of de beheerders het hier waarderen, dan merken we wel of ik ge edit word of niet ;)

beste anna, als je zoekt op keylogger bij bijvoorbeeld www.download.com , dan heb je precies wat je wil
 
Een goed gesprek misschien? of rigoreuzere maatregelen?
Weet niet of dit de goede plaats is voor zulke problemen.

Een progje ervoor lijkt mij sterk, je kunt diverse dingen in IE intrommelen, en als auto aanvullen is gebruikt komen er sugesties naar voren, als hij ook de index.dat file heeft laten verdwijnen zie je niets.

Misschien zit hij gewoon "natuurfilms" te kijken.
 
ik heb een vaag vermoeden dat mijn man vreemd gaat.. hij is heel geheimzinnig als hij op de pc is en verwijdert alle internet geschiedenis... ik vroeg me af of er een manier is om na te checken welke toetsen op het toetsen bord worden ingedrukt... dat het ergens word op geslagen zonder dat hij te weten komt dat ik dat check... wie o wie kan mij helpen... ik ben ten einde raad!
liefs anna

Hmmmz, ik zelf verwijder ook altijd de Internet geschiedenis zodra ik de pc afsluit. Is een gewoonte die ik over heb gehouden van School computers/werkcomputers en bibliotheek conputers die ik wel gebruikte.
Dat betekend dus nog niet dat ik vreemd ga. (al denk ik niet dat dat het enige is)

Misschien handiger om gewoon te vragen wat de reden is van die geheimzinnigheid. Een open gesprek is vaak beter dan "Geheimzinnig" zonder medeweten dingen te controleren.
Het feit dat in jullie relatie jij hem al niet kan vertrouwen is al erg, zodra hij jou dus ook niet kan vertrouwen lijkt me nog veel erger om uit te komen.

Maar anders kun je een keylogger vinden op het hele internet. let wel op dat een beetje zichzelf respecterende virusscanner een keylogger detecteerd en hem herkend als virus achtig programma
 
Laatst bewerkt:
Een keylogger is inderdaad een oplossing. Je kan hem ook gewoon vragen waarom hij telkens de geschiedenis verwijderd? Zelf verwijder ik dit ook regelmatig samen met de tijdelijke bestanden etc, gewoon om de boel schoon te houden.
 
een keylogger is in somige gevallen wel nuttig ,waarom doet er niet ter zaken
maar denk er aan dat vele (of alle) anti-virus ze zullen onderscheppen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan