programma om te testen

Status
Niet open voor verdere reacties.

matthijspc

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2012
hallo,
ik heb met visual basic 2005 express edition een programmaatje geprogrammeerd.
het is een spammer.
als jullie deze voor mij willen testen zou ik dat fijn vinden ook zou het fijn zijn als jullie mij tips kunnen geven over hoe ik het beter kan doen!
hij is hier te downloaden! => download
mvg
matthijspc

ohja ik weet niet of het nog belangrijk is maar ik heb mijn spammer (volkomen veilig!) geprogrammeerd in windows 7 home premium.

[video=youtube;qjJaJcXirX0]http://www.youtube.com/watch?v=qjJaJcXirX0&feature=youtu.be[/video]

Laatst bewerkt:
Mooi :-D
Ik heb zelf ook een spambot in elkaar gestoken (VBS), maar dat is niet echt te vergelijken met de jouwe :-)

Eventuele verbeteringspunten:
- Een uitgebreide versie, waarbij je de interval en het aantal keer dat hij typt kunt wijzigen
- Iets waarbij hij ook automatisch naar een bepaalde plaats gaat en daar klikt, bijvoorbeeld op een verzendknop of zo. Natuurlijk weet ik niet of dat mogelijk is in vb 2005 :-).

Je voert iets in, dan wacht hij 3 seconden (helemaal rechts zie je een drie staan, die zal beginnen aftellen), dan begint hij je invoer om de paar milliseconden te typen. Zorg wel dat je een tekstinvoer geselecteerd hebt, want hij drukt ook op enter, en dat kan anders vervelende gevolgen hebben. Om hem te stoppen ga je terug naar zijn venster.

wat is het nut van dit?
moet je dit gebruiken in combinatie met outlook?
geef eens een concreet voorbeeld!
wat is het verschil met programma's zoals autohotkey en autoit waarmee je reeksen toetsaanslagen kan nabootsen in combinatie met vensters?

Laatst bewerkt:
@alphamax het programma typt wat jij in de tekstbox, en drukt daarna op enter.
je kan het testen in bijvoorbeeld word of kladblok!

@ALDOGGEN bedankt!
wat bedoel je met dat eerste?
en de verzend knop is vaak enter, dus als je op bijvoorbeeld facebook dat ding gebruikt drukt ie automatisch op verzend!

@jopi328 ik ben bezig om hem ook op win8 te laten werken, ik heb hem geprogrammeerd met windows7!
vandaar dat ie nog niet op win8 werkt!

Hoi, matthijspc,

Ik heb je al eerder gesproken, zie nu dat je al wat langer bezig bent met VB.NET
leuk dat je ook zelf al dingetje in elkaar kunt zetten dat kunnen er veel niet :thumb:

Dit programma heb ik getest op XP werkt zover goed alleen weet niemand wat het doet,
de naam suggereerd dat het negatieve plannen heeft met de gebruiker dus zullen er wel
mensen voorbij gekomen zijn die het maar voor de zekerheid hebben gelaten voor wat het is.

Misschien is het handiger om meer informatie te bieden over wat het dan wel doet,
de gebruiker kan immers niet zien wat er in de code allemaal afspeeld.

Zover ik kan zien is dat de timer wordt getriggerd door middel van de button met als voorwaarde dat er iets in het textbox besturingselement moet staan. Voor de rest is het een raadsel.

Succes met je verdere programmeer projectjes!!!

Misschien is het handig dat je een keer je editor 'upgrade' naar 2008 of 2010 daar zitten ook ondersteuningen in voor latere Windows versies. Als iemand dit programma niet kan runnen dan hebben ze waarschijnlijk niet de juiste versie van het .NET Framework op hun pc geinstalleerd. Jouw programma roept bepaalde voorafgeschreven klassen aan die in dit framework zitten als de gebruiker bijvoorbeeld versie 2.0 heeft en je hebt een klasse gebruikt die in 3.5 zit dan krijgt deze gebruiker een foutmelding.

Hou ook even in gedachte dat er ook mensen zijn die programma's kunnen de-compilen en kunnen zien wat je geschreven hebt, het is dus niet zo dat de code nooit meer te zien is, het is maar dat je het weet.

Ik zal even uitleggen wat de uitwerking is,
Als je iets intikt in het textvak en op de button klikt, daarna b.v. naar notepad gaat en plakt blijven er de, in de textbox getypte tekens, automatisch toegevoegd blijven met +1 tot je geheugen vol is. Stoppen kan met CTRL+ALT+DELETE End task spammer.exe
Niet dat je dadelijk je MS Word document vol hebt staan!

Code:
Select Case Me.index 
        Case 1
            If (Conversions.ToDouble(Me.Label1.Text) = 0) Then
                Me.index = 2
                Me.Timer1.Interval = 50
            End If
            Exit Select
            Dim label1 As System.Windows.Forms.Label = Me.Label1
            label1.Text = Conversions.ToString((Conversions.ToDouble(label1.Text) - 1))
            Exit Select
        Case 2
            System.Windows.Forms.SendKeys.Send(Me.TextBox1.Text)
            System.Windows.Forms.SendKeys.Send("{Enter}")
    End Select

:thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
@jopie328 rechtermuisklik op het programma > eigenschappen > (tabblad) compatibilliteit > vink aan, dit programma uitvoeren in compatibilliteitsmodus voor en selecteer windows 7, nu zou het moeten werken!

@TechnoMX ik heb bij mijn start posting een filmpje gezet, daar kun je kijken wat het doet!
ik zal kijken of ik kan upgraden naar vb 2008 of 2010.
als ik upgrade naar 2008of 2010 kan ik mijn projecten dan nog openen?
als mensen mijn programma niet kunnen runnen moeten ze .net framework 4 installeren. (ik gebruik deze ook!)
en stoppen kan ook door nog een 2de keer op de button te klikken!

Laatst bewerkt:
Antwoord op je vraag
Ja de projecten kun je dan nog wel openen, het kan zijn dat je ze moet converteren maar dat gaat automatisch met een druk op de 'Finish'-knop.
Ik zelf gebruik 2008 Express Edition i.c.m. Direct-X (dit vind ik de fijnste versie) en de 2010 versie omdat hier ook 64bit ondersteuning in zit.

De-Compilen
Misschien is het leuk een keer te kijken naar CodeReflect hiermee de-compile je programma's en kun je zien hoe ze in elkaar zitten. Moet je er wel bijvertellen dat ontwikkelaars er niet op zitten te wachten dat je hun progje uit elkaar trekt dit staat vaak in de voorwaarden van software.

Leuke website met code
Tevens kan ik je wijzen op een website waar erg veel code voorbeelden en projecten te zien zijn namelijk www.planet-source-code.com misschien wel leuk om een keer naar te kijken.

Als je iets wilt weten hoor ik het wel :cool:

wat is het nut van honderd keer dezelfde tekst in kladblok of welk ander programma
graag een voorbeeldje uit de praktijk wat het nut bewijst
of is het om te trollen

Laatst bewerkt:
Je kan er bijv. in Skype mee spammen.

Groetjes, WDHBGS

@matthijspc: Ten eerste sorry voor mijn later reactie, ik heb lang niet op helpmij gezeten, vandaar.

Ten tweede zal ik even aannemen dat je met "dat eerste" mijn eerste voorstel bedoelt? Dat leg ik dan even verder uit:
Een uitgebreidere versie zou ik zien als een groter scherm, met meer mogelijkheden, zoals het veranderen van de interval, het aantal keer dat hij iets typt, een functie (evt. in de vorm van een aangevinkt checkboxje) dat er voor zorgt dat hij ervoor en erna respectievelijk "Spambot activated" en "Spambot deactivated", eventueel in het nederlands zegt, codes die bijvoorbeeld dienen voor dingen als:

"Dit is de "&aantalkeergespamd&"e keer dat ik spam." dat dan
Dit is de 1e keer dat ik spam.
Dit is de 2e keer dat ik spam.
etc...

Ten derde: dat van facebook wist ik al, aangezien ik ook met spambots gewerkt heb (en zelfs een amateuristische versie gemaakt heb)

Duidelijk uitgelegd? Of ben ik iets vergeten of zo? Mag je altijd zeggen hoor :-)
Groetjes :-)

Laatst bewerkt:
Ziet er mooi uit!
Wat de vorige reacties al zeiden , misschien kan je wat uitgebreider programma maken.

Mijn vrienden zijn in ieder geval niet erg blij ermee... ;) ok.PNG

Die attached thumbnail is een fout -_-

Bijlagen

• fout.PNG
    fout.PNG
    26,6 KB · Weergaven: 61
Laatst bewerkt:
Misschien is het een mogelijkheid om verboden tekens als haakjes enz op te vangen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan