Programma om te voorkomen dat er iets geinstalleerd kan worden !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gr@smaaier

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2004
Berichten
418
Allen,

Ik heb een probleem, steeds als ik er niet ben mogen mijn kinderen op mijn pc maar deze mogen van mij niets installeren maar doen dat toch bewust omdat ze hyves msn etc willen hebben. Na enkele discussies wil ik mijn pc gaan beveiligen zodat er nietsmeer geinstalleerd kan worden op mijn pc door mijn kinderen.

Dus mijn vraag is, is er een programma dat hier voor kan zorgen die doormiddel van een psw ofzo zeg maar niets meer laat installeren op mijn pc zonder dat ik er ben ??

Alvast bedankt voor jullie hulp hoop dat iemand me kan helpen
 
Je kan ook ze apart een aacount geven zonder gebruikersrechten. Kunnen ze niets
installeren.

LaPasta
 
Je kan ook ze apart een aacount geven zonder gebruikersrechten. Kunnen ze niets
installeren.

LaPasta

Ja dit kan idd ja maar kinderen zijn tegenwoordig zo slim dat ze dat wel weer weten te omzeilen !!! :confused: Dus zal eens met de netnanny aan de gang gaan. :D
 
En als je nu eens Krowser installeert. Mist ze niet te oud zijn. Is een stuk goedkoper. Je moet alleen even kijken tot welke leeftijd dat kan.
Ik heb het op de computer van mijn zoontje van 5 ook geinstalleerd.

LaPasta

P.S.: Kinderen worden veel te snel wijs:D :p
 
Laatst bewerkt:
ja die van mij zijn 15 en 18 dus slim genoeg om de zaak te omzeilen maar Netnanny doet het perfect zelfs niet te deinstalleren zonder psw. :thumb: Ik ben in mijn nopjes maar kan ik met netnanny ook voorkomen dat ze zeg maar msn via een usb stick overzetten op mijn pc en deze draaien ?? Hoor het graag mijn engels is niet zo sterk !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan