Programma om tijdschriften te lezen

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPG
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

JPG

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2007
Hallo,
Kent iemand een goed , maar ook voordelig ( liefst gratis) programma, waarmee men digitale tijdschriften kan lezen ?
Alvast bedankt voor enige reactie.
Mvg,
GJP

Voor Windows, Linux, Apple, Android?
En welk bestandsformaat hebben ze?

Bedankt Aar voor de snelle reactie.
Het is nl. het volgende :
Vorige week kocht ik bij een Engelse leverancier van tijdschriften, een "abonnement" voor 13 nrs. op een digitaal tijdschrift. Alles OK eerste exemplaar ontvangen via mijn e-mail maar ik diende ook het programma ZINIO te downloaden en mij te registreren. Dit gedaan en inderdaad het tijdschrift is dan goed leesbaar. Maar na enig zoeken i.v.m. ZINIO blijkt nu dat dit een te betalen dienst is van zo'n 20 euro per maand. Dit lijkt mij nu toch wat overdreven, niet ?
Ik werk in windows.

Laatst bewerkt:
Begrijp ik dan goed, dat jou niet duidelijk was en ook niet gezegd werd dat je die digitale tijdschriften niet kunt lezen zonder software/freeware of betaald programma en wat de eventuele kosten dan waren?
Zo nee, vind ik dat misleiding door het niet verstrekken van volledige informatie. Zeer grof en brutaal om zo met mensen om te gaan. Zie dat je er zo snel mogelijk vanaf komt.

Calibre is gratis en werkt prima:
https://calibre-ebook.com/
Wel afhankelijk van een antwoord op vraag 2 van Aar.
Inderdaad, we wachten op de test van @JPG.
Is dat OK dan heeft @JPG mogelijk niet door gehad dat de tool waarvoor hij zou moeten betalen een sneaker spam in de mail was en niet verplicht om te gebruiken. Kan gebeuren, maar laten we het testje met Calibre nog afwachten.

Ja, dat vind ik nu ook - weliswaar achteraf . Ik heb ondertussen wel laten weten dat ik mijn abonnement opzeg. Heb nog geen antwoord terug ontvangen. Ik heb dat wel betaald met Paypal en als het antwoord niet positief is dien ik een claim in bij Paypal.

Alvast weer iets bijgeleerd :=))

Bedankt allemaal voor de info.
MVg,
JPG

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan