Programma om website te maken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb Wordpress ook gebruikt en vind het fijn. Alleen ik wil graag eigen layouts enzo maken, dat vind ik juist leuk om te doen. En ik wil eigenlijk niet alleen maar een weblog, maar ook gewoon pagina's. En daar begint 't een beetje moeilijk te worden. Anders is Wordpress inderdaad een goede site.

Met Artisteer kun je eigen templates ontwerpen voor Wordpress. Maar psssst niet doorvertellen he :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Met een beetje verstand van CSS kun je zo de lay-out aanpassen, Artisteer is overigens niet gratis (trial).

Als je eens gratis Wordpress wil testen in dit de juiste gratis host.
Er zit MySQL en PHP ondersteuning bij in.
Ook is het te gebruiken voor allerlei andere CMS systemen o.a. Joomla.

000webhost

Je kunt ook bijvoorbeeld een co.cc domein registreren en deze koppelen met 000webhost deze werkt namelijk ook met nameservers.

CO.CC

En.... voor je templates.
Je kunt doormiddel van DIVINE een website maken in PHP, als je tenminste in bezit bent van minimaal Photoshop CS2.

http://www.divine-project.com/download

Laatst bewerkt:
Het is gelukt met Wordpress

Ik heb alles beetje voor elkaar en heb nu een site met wordpress, ben nu alleen nog met thema steeds bezig, en als ik dat klaar heb begin ik met het typen van een blog

bedankt dus. Want anders was ik nooit op 't idee gekomen om met Wordpress een site te maken. Vind t nl fijn en makkelijk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan