Programma openen, daarna bestand.

Status
Niet open voor verdere reacties.

JorikR

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 jan 2007
Berichten
3
Hoi!

Op school gebruiken wij een programma, multisim. Nu deze .mst bestandjes die je hiermee maakt kan je enkel vanuit het programma openen. Wanneer je ze gewoon opent krijg je een foutmelding.
Nu wil ik een site maken voor het school waarbij wanneer je op een link klikt dit bestandje toch vanzelf opent. Nu is mijn vraag, kent er iemand een goede source code waarmee je eerst het programma(multisim) opent en dan vanuit dat programma het .mst bestandje opent?? Zelf ken ik nog niet zo heel veel van c++, enkel de basis, dus dit zou een grote hulp zijn...

Alvast héél erg bedankt,

Jorik!
 
Zo werktie wel

Ja, als ik dit commando in men opdracht prompt ingeef doetie het wel correct. Maar hoe kan ik dat in een source code steke ofzo, of toch iets maken zodat ie dit ook doet vanuit een html link...

zo dus

http://jrp.no-ip.org/zo werktie wel
 
Laatst bewerkt:
vanuit html zou ik gewoon de file linken, normaalgezien krijgen de gebruikers dan een keuzevak 'opslaan als/openen met'

in C++ kan je commando's rechtstreeks verzenden via system("<je_commando>");

--Johan
 
Bedankt!

Bedankt dat van die system wou ik graag weten...men probleem is trouwes opgelost door een snelkoppeling te maken naar het bestand met een opdracht prompt in de link!

thx,

Jorik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan