programma openen in een site

Status
Niet open voor verdere reacties.

gun2killer

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 sep 2013
Hey,

Ik heb virtual DJ gedownload maar als ik hem open, staat hij niet op heel mijn scherm, er is links en recht nog een balk van het bestand die er achter zit dat ik nog zie.
Ik zou gewoon (voor eigen gebruik) een html bestandje schrijven dat links en rechts een 'leeg zwart frame' invoegt en dan in het midden het programma opent in dat frame.
Ik heb dit al:

HTML:
<HEAD>
<TITLE>Virtual DJ Pro</TITLE>
</HEAD>
<FRAMESET cols="2*,1200,2*">
 <FRAME src="frame.html" frameborder="0">
 <FRAME src="frame2.html" frameborder="0">
 <FRAME src="frame.html" frameborder="0">
</FRAMESET>
</HTML>

het prgm frame.html is gewoon een leeg bestandje:
HTML:
<HTML>
<HEAD>
</HEAD>
<BODY bgcolor="black">
</BODY>
</HTML>

dus nu zou programma.html het programma openen, maar ik weet niet hoe ik dat moet programmeren, ik heb al ipv programma.html de link gezet naar de bestandslocatie, maar dan download hij gewoon een snelkoppeling.

Nu is mijn vraag of iemand mij kan helpen om Virtual DJ in dat middelste frame te openen

Het bestand bevind zich op:
Code:
C:\Program Files (x86)\VirtualDJ\virtualdj_pro.exe

Laatst bewerkt:
Het is helaas niet mogelijk om een programmatje te openen vanaf een html bestand.

Je kan wel een screenshot plaatsen van je probleem zodat we daar misschien mee kunnen helpen

Het is helaas niet mogelijk om een programmatje te openen vanaf een html bestand.

Je kan wel een screenshot plaatsen van je probleem zodat we daar misschien mee kunnen helpen

Naamloos.jpg

Als ik dus Virtual DJ open heb ik links en recht plaats over. Ik zou willen dat dit zwart is ipv het programma die er achter staat...

Dit hoeft niet met HTML te zijn, maar ik ken niets anders om te programmeren, mss een tip kan dit met java?

In PowerPoint kan je wel een lokaal programma openen. Wat je zou kunnen doen:
  1. Een zwarte PowerPoint-pagina maken, met in het midden een link "Open Virtual DJ", die je naar de locatie ervan laat gaan (iets als: "C:\Program Files\Virtual DJ\virtualdj.exe").
  2. Je opent die PP-pagina als diavoorstelling (= hele scherm wordt zwart), en klikt op de link in het midden.
  3. Virtual DJ zou nu geopend moeten worden boven de zwarte achtergrond van de PP-pagina.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan