Programma reageert niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

MVANDEVORST

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2006
Sinds kort krijg ik voortdurend te pas en te onpas de mededeling dat bij het surfen op internet het programma niet reageert. Ik beeindig het programma dan en begin opnieuw met zoeken, soms lukt het zoals nu, maar vaak niet.
Mijn PC is een dell comp[uter Intel(R) Pentium (R) 4 CPU 3.00 GHz, kloksnelheid 2.99 GHz, 504 MB.
Ik hanteer systeem Microsoft Windows XP, Home Edition, Versie 2002, service pack 2.
Enige dagen geleden is nieuwe software aangebracht t.b.v. een nieuw printer Canon MP 210.
In apparaatbeheer bevinden zich geen cirkels met kruizen erin of uitroeptekens voor apparaten.
Kunt u mij mogelijk een oplossing aanbieden om dit vervelende euvel te verhelpen?
Bij voorbaat dank.
Met groet,
VO.

Zou je schijfproblemen kunnen hebben die te overkomen zijn met defragmentatie of is de harde schijf, of partitie, vol aan het lopen met tijdelijke internet bestanden? Controleer de schijf ook eens met schijfcontrole - rechts klikken op het station, eigenschappen, tabblad extra. Laat een goed hulpprogramma het register eens uitmesten. Er kunnen gemakkelijk bedreigingen zijn meegelift met internetverkeer die conflicten veroorzaken, inderdaad, vaak om je zoekresultaten te beïnvloeden en je te redigeren naar andere pagina's of om reclame te tonen. Scan dus de computer met verschillende add-ware of spyware scanners. Hier verwacht ik zelf het meeste van.
Probeer ook eens of je goed surft met FireFox. Deze internetbrowser is iets veiliger en zou je voorlopig voor nood kunnen gebruiken.

Zou je schijfproblemen kunnen hebben die te overkomen zijn met defragmentatie of is de harde schijf, of partitie, vol aan het lopen met tijdelijke internet bestanden? Controleer de schijf ook eens met schijfcontrole - rechts klikken op het station, eigenschappen, tabblad extra. Laat een goed hulpprogramma het register eens uitmesten. Er kunnen gemakkelijk bedreigingen zijn meegelift met internetverkeer die conflicten veroorzaken, inderdaad, vaak om je zoekresultaten te beïnvloeden en je te redigeren naar andere pagina's of om reclame te tonen. Scan dus de computer met verschillende add-ware of spyware scanners. Hier verwacht ik zelf het meeste van.
Probeer ook eens of je goed surft met FireFox. Deze internetbrowser is iets veiliger en zou je voorlopig voor nood kunnen gebruiken.

Porogramma reageert niet

Danki voor de adviezen.
Zal een en ander conform aanwijzigingen uitvoeren.
Met vriendelijke groet,
VO.

reageert niet

krijg je steeds een foutmelding in het systeem logboek ("hung app") met 8 nullen erbij? Ik heb afgelopen weken een aantal adviezen gekregen voor dit probleem ,maar niets werkte. Nu installeer ik windwows opnieuw. Dell weet ook geen oplossing. Sterkte

Programma reageert niet.

Heb intussen schijfopruiming uitgevoerd en daarna schijfdefragmentatie.
Vervolgens gebruik ik nu i.p.v. Explorer 7 Mozilla Firfox en zijn de hiervoor geschetste problemen opgelost.
Dank voor alle adviezen.
Gegroet,
VO.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan