Programma reageert niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mirjam1

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2005
Hallo,

Ten eerste duurt het al heel lang eer internet wordt geopend en als internet eenmaal is geopend en ik in hotmail mijn postvak een bericht wil openen dan gebeurt het heel vaak dat er niets reageert en ik het moet afsluiten.
Als ik afsluit krijg ik te zien:Het programma reageert niet,klik nu op beeindigen en zo kan ik steeds weer opnieuw beginnen.

Weet iemand wat ik hiertegen kan doen?
Ik heb helaas weinig verstand van dit soort dingen dus graag een duidelijke uitleg voor mij.

Alvast hartelijk dank.

Groet,
Mirjam

Hoi,

Waarschijnlijk werk je met Vista .... ?
Heb je alle updates geïnstalleerd, ofwel automatische updates aan staan?

Is het alleen internet? Of gebeurd dit met alle programma's als je de pc opstart?

loop je helemaal bij met je updates?
Je kan op de microsoftsite de laatste versie van internetexplorer downloaden, moet je ff kijken of daarmee het probleem zich oplost

De update's doen het automatisch of als ik de p.c. uit wil zetten dan wil er ook nog weleens een update zijn.

Ik heb ergens gelezen dat het iets met spyware te maken heeft,maar ik kom niet uit de handelingen die ik dan moet verrichten.

Ik heb mallwarebytes gedownload en mijn p.c. laten scannen en onderstaande kwam eruit.
Ik heb deze verwijderd,ik hoop dat ik dit moest doen.:o

naamloos-1.jpg

Bij het klikken op verwijderen kreeg ik dit ook te zien.

Malwarebytes' Anti-Malware 1.34
Database versie: 1851
Windows 5.1.2600 Service Pack 3

15-3-2009 16:14:43
mbam-log-2009-03-15 (16-14-43).txt

Scan type: Volledige Scan (A:\|C:\|D:\|)
Objecten gescand: 152036
Verstreken tijd: 1 hour(s), 15 minute(s), 40 second(s)

Geheugenprocessen geïnfecteerd: 0
Geheugenmodulen geïnfecteerd: 0
Registersleutels geïnfecteerd: 6
Registerwaarden geïnfecteerd: 0
Registerdata bestanden geïnfecteerd: 0
Mappen geïnfecteerd: 0
Bestanden geïnfecteerd: 0

Geheugenprocessen geïnfecteerd:
(Geen kwaadaardige items gevonden)

Geheugenmodulen geïnfecteerd:

Registersleutels geïnfecteerd:
HKEY_CLASSES_ROOT\mediagateway.installer (Adware.MediaAccess) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\mediagateway.installer.1 (Adware.MediaAccess) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\Interface\{610e0e95-8f2f-4b71-966e-f91701d4dc2c} (Adware.180Solutions) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\Interface\{67a89831-6bc7-4cc0-a2c3-560f9a581e64} (Adware.180Solutions) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{1e5f0d38-214b-4085-ad2a-d2290e6a2d2c} (Adware.MediaAccess) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\Typelib\{91e523db-2a1c-4231-bb06-9be27c28739a} (Adware.180Solutions) -> Quarantined and deleted successfully.

Registerwaarden geïnfecteerd:

Registerdata bestanden geïnfecteerd:

Mappen geïnfecteerd:

Bestanden geïnfecteerd:
(Geen kwaadaardige items gevonden

Ik heb er helaas geen verstand van wat dit allemaal betekent.:o

Het zijn niet hele erge trojans ofzo maar fijn dat je het heb verwijderd.
Het gene wat je eronder heb geplakt is de log van het zoeken en vinden, leuk om te bewaren maar zelf klik het het altijd weg.

Doet de pc nog steeds gek als je m opnieuw opstart? (iexplorer)

Ik moet het nu even afwachten wat m'n p.c. doet want hij deed het niet altijd,maar wel elke keer als ik in m'n postvak van msn een bericht wilde openen dat het niet reageerde en met afsluiten het bekende programma reageert niet.
Hij deed dit ook weer niet bij elk bericht dus ik moet het nu even aankijken wat hij gaat doen.

Ik hoop dat het probleem verholpen is want dit is erg irritant en ik zal dit zeker laten weten.

Het duurt nog steeds heel erg lang voordat ik op internet kan.
Wat hij doet met het programma reageert niet,moet ik verder nog even afwachten.

Nu net duurde het 20 minuten voordat ik op internet kon.

Kun je eens een andere explorer instaleren?

Google even voor mozilla firefox.
En probeer het daarmee.

Moet ik daarna dan IE verwijderen?

En hoe gaat dat dan met m'n msn waar ik m'n berichten in krijg?

Nee, even alles laten staan, ik wil alleen weten of firefox wel werkt.
Als dit het geval is, zou je de nieuwe IE kunnen downloaden, en die installeerd tie over de oude heen dan.

Maar eerst ff kijken of bij firefox het probleem op gelost is. Als dat niet is, kan het ook iets hardwarematigs zijn.

MSN is een andere verhaal, dat is een programma. Dat moet je even met rust laten, dus niet verwijderen ofzo

laat even weten als je firefox heb geprobeerd.

ok doe even het volgende:

Ga naar start, uitvoeren. En typ daar: msconfig
Vervolgens krijg je een scherm, kies voor het tabblad opstarten en vink alles uit. Start de pc opnieuw op en probeer op internet te komen.

Gedaan en ik kreeg toen onderstaande te zien,ik wist niet wat ik hiermee moest doen dus ik heb op annuleren geklikt en hierna IE opgestart en dit ging nu wel snel.
Zou dit het geweest zijn en moet ik dit nu zo laten?

naamloos-2.jpg

Je moet eventjes goed lezen wat ik typte.

Screen van het scherm is goed, daar heb je een tabblad, opstarten, Alles wat je daar in die lijst tegen kom, moet je uitvinken.

Of had je dat al gedaan?

Ja dat had ik allemaal gedaan en toen kreeg ik eerst dit te zien.

naamloos-3.jpg

En bij het op ok klikken kreeg ik die andere te zien die ik in mijn laatste bericht hier had geplaatst,deze heb ik op annuleren geklikt want ik wist ook niet wat ik hiermee aan moest en sinds ik dit allemaal gedaan heb,start m'n p.c. nu zonder problemen op.

gewoon op oke drukken, das alles. En gewoon verder gaan.

Maar alsie het al doet dan moet je daar maar mee wachten.

Komt het terug,
dan dus Uitvoeren--> msconfig -->tabblad opstarten.
En alles uitvinken. Computer opnieuw opstarten, als alles werkt, dit herhalen en 1 voor 1 alles terug aanvinken, tot dat het probleem zich weer gaat voor doen.
Dan weet je welke dat voor het probleem zorgt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan