Programma reageert niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
O ik wist niet dat ik één voor één alles weer moest aanvinken om te kijken waar het aan ligt,maar dan weet ik het.

Wat ik nu wel heb is dat als ik msn open en m'n berichtenvak wil openen dan moet ik nog een keer inloggen.

Ik ben naar msconfig gegaan,maar ik krijg datzelfde schermpje waar ik alles moest uitvinken niet te zien,alleen het schermpje in mijn bericht van 17:49 dus wat moet ik nu doen?

aanvinken, bericht neit meer laten zien, op ok drukken
als het goed is komt het dan wel ?

Ik ga het proberen,maar net met opstarten ging het weer langzaam en moest ik de p.c. opnieuw opstarten omdat het zandlopertje maar bleef staan en er verder niets gebeurde.

Ik had wat verkeerds aangevinkt,vandaar dat ik de hele lijst weer te zien kreeg wat ik eerst uitgevinkt had,maar ik ben weer opnieuw begonnen.

M'n p.c. liep net weer vast.
Ik heb als laatste NeroCheck aangevinkt en deze na herstarten gelijk weer uitgevinkt en nu ging het op internet komen wel weer goed.

Ik moet de rest van het lijstje nog afwerken,maar Nero laat ik dan even uit.

Vanmorgen startte hij op zonder problemen,alleen kreeg ik weer officepowerpoint te zien terwijl ik dit niet gebruikt had,er stond,dit programma reageert niet en voordat ik alles uitgevinkt had,kreeg ik dit ook steeds te zien met opstarten.
Dit doet hij onder OpwareSE2 die ik gisterenavond voor het afsluiten had aangevinkt,moet ik deze dan ook maar uit laten staan?

Ik ga gewoon verder en zal alles plaatsen als het zover is waar hij vreemd bij doet.

Laatst bewerkt:
Ja dan wel,maar ik moet er niet veel meer doen.

Degene die tot nu toe problemen geven zijn

Nerocheck
OpwareSE2
qttask

Nu nog een paar en dan weet ik welke er allemaal problemen geven.

Nerocheck
OpwareSE2
qttask
Homerunner

Dit zijn de vier die problemen geven,met de rest van het lijstje zijn er geen problemen met het opstarten van internet.

Wat moet ik nu doen?
Ik heb eigenlijk ook geen idee waar deze vier voor dienen.

Nerocheck is van Nero
Qttask is van Quicktime
opwareSE@ is van Omnipage van Scansoft
Homerunner is van TOMTOM.

Je kunt voor kiezen om deze programma's te verwijderen.
Maar daarvoor moet je eerst kijken of het regelmatig voor komt,
dus een paarkeer met 1 van die programma's aangevinkt, kijken of je kunt opstarten.
En daarna nog een keer proberen (dus niet elke optie 1 keer proberen, maar meerdere keren)
En een keer alleen aan zetten, en die 4 niet.

Ik heb dit geprobeerd,maar dat gaat fout want ik krijg dan weer dezelfde problemen.

Nerocheck is van Nero
Qttask is van Quicktime
opwareSE@ is van Omnipage van Scansoft
Homerunner is van TOMTOM.

Bedankt voor het doorgeven wat deze zijn,ik weet alleen niet waarvoor ze dienen,maar heb je deze vier echt nodig,behalve TOMTOM want die heb ik wel nodig om m'n TOMTOM te kunnen updaten.

Kan ik ze niet gewoon uitgevinkt laten staan of moet ik ze echt verwijderen?

Je kunt ze uitgevinkt laten, geen probleem! De lijst dient er voor, om dingen wel of niet te laten starten bij het opstarten van windows.

Oké dan weet ik dat ik ze niet hoeft aan te vinken.

Bedankt voor al je hulp,ik ben er heel blij mee.:thumb:

graag gedaan hoor;)
ja mag me als gebruiker toevoegen in gebruikerspaneel als je dat handig vind.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan