Programma(s) naast virusscanner

Status
Niet open voor verdere reacties.

JordiFCDB

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2008
Welke programma's kan ik het beste gebruiken naast NOD32 om mijn PC te beveiligen?

Bedankt voor je reactie. Maar moet ik ze nu allemaal downloaden, of er een kiezen?

Hou er wel rekening mee dat van bovenstaande programma's alleen Spybot realtime bescherming geeft, de gratis versies van de andere programma's zijn alleen om te scannen en houden dus geen infecties tegen!

Zou ik dan nog meer 'realtime' bescherming nodig hebben of is alleen Spybot S&D genoeg?

Laatst bewerkt:
Vele en ikzelf op dit forum vinden dat mbam een goede scanner naast je realtime scanner is. Bij vele heeft Malwarebytes (mbam) geholpen met het verwijderen van virussen. Ook superantispyware is erg populair op het forum van helpmij. Je hebt iedergeval wel een goede realtime scanner. Ik raad dus aan om iedergeval Mbam (nederlands instelbaar) op je pc te installeren, en voor de tweede keus zou ik Superantispyware nemen.
Gewoon elke 2 weken scannen met beide. Want aan een realtime scanner ( in jouw geval nod32 heb je genoeg)

Laatst bewerkt:
Hou er wel rekening mee dat van bovenstaande programma's alleen Spybot realtime bescherming geeft, de gratis versies van de andere programma's zijn alleen om te scannen en houden dus geen infecties tegen!

mrmusic vergeet spyware blaster en deze heeft ook een spyware blokeer functie.
deze is geen scanner trouwens alleen een blokker.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan