programma sluit af

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jurrr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Jurrr

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2009
Hallo,

Ik weet niet of ik hier goed ben.
Ik start een programma op in windows xp en als ik kijk bij taakbeheer start dat programma ook op. want ik zit hem in de lijst van processen staan en er komen ook processen bij als je kijkt hoeveel processen er bezig zijn. maar daar sluiten ze dan ook binnen de 2 seconde weer af.
wat kan ik doen?

Om welk programma gaat het? En heeft het voorheen wel goed gewerkt?

het gaat om need for speed most wanted. Nee het werkte hiervoor niet want ik heb vandaag windows opnieuw geinstalleerd

@Jurr
kan ik je vraag niet beter verplaatsen onder de games/spellen?
Is dit het enige probleem dat je hebt, dat die game niet werkt?

Laatst bewerkt:
ik weet niet of u dat beter kunt doen. maar ik weet wel dat voor dat ik vandaag windows xp er af deed en opnieuw installeerde ik windows er juist afgooide omdat ik probleem toen had met firefox. toen waren er nog wel meer problemen maar dat is een probleem wat overeenkomt met wat ik nu heb

Heb je wel alle drivers geïnstalleerd van je pc? Is het een merk pc? (merk/type e/o serie/modelnr.)
Heb je al eens bij apparaatbeheer gekeken of er gele vraagtekens staan? (windowstoets + pause/break) tab hardware>apparaatbeheer.

nee, ik denk inderdaad dat dat het is. ik heb vergeten de driver voor me videokaart te installeren. weet je daar ook iets van?

Dan moet ik weten welke videokaart dat je hebt, download dit progje
dan kom je alles te weten over wat er in je pc zit.

Laatst bewerkt:
Verkeerd screenshot klik op video dan krijg je de gegevens van je videokaart.
Je kunt ook een txt bijlage plaatsen met alle gegevens.

Laatst bewerkt:
Je hebt wss een onboard videochip en geen extra insteekkaart.
Is het een merk pc? (merk/type e/o serie/modelnr.)
Kun je ook een screenshot plaatsen van apparaatbeheer?

Laatst bewerkt:
ik heb wel een videokaart, dat weet ik heel zeker. 1 die is ingestoken

Dan zou die daar toch te zien moeten zijn, bij mij staat hij wel vermeldt. Is je beeldscherm wel aangesloten op die videokaart?

Laatst bewerkt:
Ja het spel is gewoon netjes gekocht. Maar het probleem is al opgelost, ik heb gewoon de laatste drivers voor een ati kaart gedownload en nu werkt alles gewoon goed. ik heb geen idee waarom dat programma niet mijn videokaart zag. Maar nu werkt alles gewoon

Mooi dat het gelukt is en succes verder! :thumb:
(klik even op "zet status opgelost" in de blauwe werkbalk, boven de beginposting v.d. site).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan