Programma starten

Status
Niet open voor verdere reacties.

grutto

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2005
Berichten
5
Wie kan me helpen?
Als ik een programma Word of Internet Explore wil openen door op een icoon te klikken krijg ik de vraag Openen met...(klik op het programma waarmee u dit bestand wilt openen).
Ik heb XP opnieuw moeten installeren omdat na een paar films te hebben gedownload de computer vast liep en geen enkel programma meer te openen was,zelfs systeem herstel werkte niet meer en mijn virusscan was niet meer actief?
:(

Bedankt!
 
Ik zou iets meer informatie geven over het probleem. Kun je andere programma's wel gewoon openen ?
Het download probleem heeft volgens mij niets te maken met die hyperlink die niet werkt en het systeemherstel staat daar volgens mij ook los van.......
 
Op de vraag of ik andere programma's wel kan openen is het antwoordt nee.De computer start wel op maar daarna krijg ik bij elk icoon welk ik aanklik weer de vraag
: Openen met....

:confused:

Alvast bedankt voor je hulp.
 
welkom op helpmij

Ik heb XP opnieuw moeten installeren omdat na een paar films te hebben gedownload de computer vast liep en geen enkel programma meer te openen was,zelfs systeem herstel werkte niet meer en mijn virusscan was niet meer actief?

Dat klinkt als een virus. Hoe heb je Windows opnieuw geinstalleerd? er over heen? of schone installatie?
 
Zou je niet een online scan doen dan?
 
Ik wil wel maar ik kan inmiddels niet meer online komen met m'n Laptop.
Nu ben ik via mijn 2e computer online.
Ik denk dat ik aan het formateren vast zit.
:confused:

Gr Grutto
 
Geplaatst door grutto
Windows heb ik er overheen geinstalleerd.

Wim

Waarschijnlijk heb je dan gewoon een nieuwe installatie, die van geen van de alreeds geinstalleerde software weet dat ie bestaat. Staat office bijvoorbeeld wel bij de geinstalleerde software?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan