ditkanbeter.nl
Banned
- Lid geworden
- 16 sep 2004
Ik ben op zoek naar een programma welke met één druk op de knop kan laten zien op welke zoekwoorden een bepaalde website vindbaar is en wat de plaats / ranking is.
Heb hier, op google, tucows en op download.com gezocht en heb wel een klein aantal programma's gevonden, maar deze voldoen niet aan mijn wensen.
Mijn wensen:
- programma moet rekening houden met nederlanse zoekmachines.
- programma moet enigsinds grafisch overzicht kunnen bieden.
- programma moet overweg kunnen met meerdere domeinen (10 tot 200 of meer)
- programma moet met 1 druk op de knop ALLE ingevoerde domeinen checken op ranking (al duurt dat proces dan een uur of meer)
- eventueel mogelijkheid dat programma zelf de gegeven zoekwoorden combineerd en hier op zoekt.
De 'moet' betekend natuurlijk 'het zou wenselijk zijn'
Het maakt mij in princiepe niet uit dat ik er voor moeten betalen (betaald de baas wel), of dit nou echt een 'windows'-programma of dat het een php script is, als het maar werkt!
Programma's die ik niet echt goed gevonden heb (welke ik geprobeerd heb) zijn:
- Dynamic Web Ranking V4.0
- WebPosition 3
Ik hoop dat iemand mij de naar de goede oplossing kan leiden.
Heb hier, op google, tucows en op download.com gezocht en heb wel een klein aantal programma's gevonden, maar deze voldoen niet aan mijn wensen.
Mijn wensen:
- programma moet rekening houden met nederlanse zoekmachines.
- programma moet enigsinds grafisch overzicht kunnen bieden.
- programma moet overweg kunnen met meerdere domeinen (10 tot 200 of meer)
- programma moet met 1 druk op de knop ALLE ingevoerde domeinen checken op ranking (al duurt dat proces dan een uur of meer)
- eventueel mogelijkheid dat programma zelf de gegeven zoekwoorden combineerd en hier op zoekt.
De 'moet' betekend natuurlijk 'het zou wenselijk zijn'

Het maakt mij in princiepe niet uit dat ik er voor moeten betalen (betaald de baas wel), of dit nou echt een 'windows'-programma of dat het een php script is, als het maar werkt!
Programma's die ik niet echt goed gevonden heb (welke ik geprobeerd heb) zijn:
- Dynamic Web Ranking V4.0
- WebPosition 3
Ik hoop dat iemand mij de naar de goede oplossing kan leiden.