Programma te groot voor geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.

theobakker

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2000
Via Kazaalite heb ik een programma gedownload. Het gaat om het volgende bestand: D:\Roxio - Easy CD Creator 6 Plat [FULL](1).iso.exe. Het is 496 MB groot. Als ik onder DOS het programma opstart krijg ik de melding: 'programma te groot voor geheugen'. Als je naar mijn PC kijkt heb ik een 1300 Mhz AMD Duron processor en heb ik 512 MB Ram geheugen. Dat lijkt me toch wel voldoende. Weet iemand een oplossing?

Groet

isobuster downloaden en .iso uitpakken op je hd
(.iso.exe is nl geen juiste bestandsnaam,als je die software in de winkel koopt staat het al op een cd'tje)
btw je hebt het over commercieele software dat begrijp je zeker wel ?

Laatst bewerkt:
Geplaatst door theobakker
Via Kazaalite heb ik een programma gedownload. Het gaat om het volgende bestand: D:\Roxio - Easy CD Creator 6 Plat [FULL](1).iso.exe. Het is 496 MB groot. Als ik onder DOS het programma opstart krijg ik de melding: 'programma te groot voor geheugen'. Als je naar mijn PC kijkt heb ik een 1300 Mhz AMD Duron processor en heb ik 512 MB Ram geheugen. Dat lijkt me toch wel voldoende. Weet iemand een oplossing?

Groet

frogger heeft gelijk. Probeer dat eerst is. Wat betreft je foutmelding:

je intern geheugen heeft hier weer minder mee te maken. Typ in de dosprompt eens MEM [enter] (mem eventueel op diskette zetten van windows\system32\mem.exe !

Kijk even hoeveel er staat bij: largest executable program size

dat .exe is alleen om hem herkenbaar te maken in fileshare of kazaa of elk ander p2p netwerk, dus ff renamen naar gewoon .iso (.exe eraf halen) en dan met easy cd creator burnen (die moet je eerst even kopen) hahaha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan