Programma uitschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jam2007

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2007
Hallo,

Weet iemand van jullie een programma waar ik van afstand, programma's kan uitschakelen..
of
een programma die dat doet op eigen pc, zonder naar de windows componenten te gaan??

bijv.
iemand heeft de standaard msn van windows nog aangevinkt, en die wil ik dan uitschakelen, is daar een programma voor?

Alvast bedankt!

Ik weet wat je bedoelt, maar dat is niet precies wat ik zoek..

Ik moet dus bij iemand in zijn windows onderdelen zitten, zonder dat ik de computer moet overnemen, de gebruiker heeft dus niet door dat ik op zijn computer zit en dat ik dan de onnodige software kan verwijderen die de gebruiker er op heeft staan..

Ik weet wat je bedoelt, maar dat is niet precies wat ik zoek..

Ik moet dus bij iemand in zijn windows onderdelen zitten, zonder dat ik de computer moet overnemen, de gebruiker heeft dus niet door dat ik op zijn computer zit en dat ik dan de onnodige software kan verwijderen die de gebruiker er op heeft staan..

Sorry, maar dat klinkt meer als "Ik wil graag inbreken op een PC, voornamelijk door de volgende regel: "zonder dat ik de computer moet overnemen, de gebruiker heeft dus niet door dat ik op zijn computer zit"

Ik denk niet dat het de bedoeling is om hier hacks en inbraken te gaan uitleggen ...

Als je bij iemand zijn windows onderdelen wilt dan zijn, dan zal je diegene's computer over moeten nemen oid...
En daar gaan wij niet mee helpen. :)

Ja zo lijkt het wel..

of je loopt stage bij een bedrijf en je moet van de ict afdeling zo een tool gaan zoeken, omdat de baas niet wil dat de medewerkers verkeerde software op de computer heeft staan:thumb:
en daarom moet de gebruiker het niet merken dat je op zijn pc bezig bent.

ja het is dus moeilijk op mij te geloven:confused:

mag ook geen reclame maken van het bedrijf hier ofwel:p

Jam
Budel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan