Programma verwijderen -> Ik zie een hele hoop programma's niet in de lijst

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roenepoen

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2008
Hallo,

Toevallig wilde ik vandaag me muisprogramma verwijderen en opnieuw installeren. Tot mijn verbazing zie ik in de lijst van programma
verwijderen of wijzigen dat niet elk programma getoond word. Ik zie denk zowiezo 10 programma's niet wat zeker geinstalleerde software is. Is dit normaal, of zit ik ergens verkeerd te kijken? En hoe kan ik nu de software de-installleren

Jeroen

Dat hangt er van af. Je muis programma is misschien geschreven als een driver. Dan vindt je deze sowieso niet in de lijst. Daarnaast heeft een programmeur de keuze om wel of niet in de lijst te verschijnen. En verder zijn er nog programma's die niet via een installer zijn geïnstalleerd en dan zijn ze ook niet terug te vinden in de lijst.

Als je die programma's perse wilt verwijderen dan zul je even bij de leveranciers op de website moeten zoeken voor verwijderinstructies.

In aanvulling op RogerS: Soms staat het deïnstallatieprogramma genoemd om aan te klikken in de programmagroep in het Start menu dat hoort bij de geïnstalleerde software.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan