Programma verwijderen lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

LuckyLuke

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2004
Beste vrienden,

Wie kan mij helpen met het volgende probleem:

Ik wil Roxio Easy Media Creator 9 van mijn systeem verwijderen.

Ik doe dit als volgt, ik ga naar start=>configuratie=>software=> en klik op Roxio verwijderen.
Nu krijg ik een error : Unable to find certificate file.
als ik toch door gaat dan lijkt het erop dat het programma verder gaat met verwijderen maar aan het einde is het toch niet gelukt. het lijkt erop alsof Roxio eerst via het web een of ander certificaat wil laden maar dat lukt niet. Bij opstarten van mijn PC krijg ik ook telkens weer het Windows installer window en vervolgens het Installer Roxio window.

Ik wil dit programma verwijderd hebben, hoe kan ik handelen als de normale manier niet werkt?

Graag jullie hulp AUB
Rob

Is het een legale versie??

Probeer hem nog eens te installeren/repareren over deze installatie heen.
Als dat lukt dan nog maar eens proberen te verwijderen.

Grtz.

ga naar start-uitvoeren en type msconfig tabblad opstarten.

vink hier alles van roxio uit.opnieuw opstarten en F8 drukken voor veilige modus,

probeer hier nogmaals via software Roxio te verwijderen.

Ik had Roxio op mijn computer bij aanschaf geinstalleerd staan. Ik heb vervolgens een ( illegale) via het web Roxio Easy Media Creator 9 Suite gedownload, heb ik eergisteren gedaan. Bij uitpakken begon de ellende omdat ik dit programma niet kon starten. Dus dacht ik weg ermee. Maar toen bleek dat ik met software verwijderen niets kon doen.
Maar ik heb inmiddels systeemherstel uitgevoerd naar vorige week en nu ben ik weer op het oude nivo terug en ben ook het Installer Window nu kwijt. Dus ik denk dat ik het maar zo laat. het kost me alleen 500 Mb schijfruimte

Of is er toch nog een andere optie?

Misschien kun je hem deinstalleren door middel van een tooltje van Dell, kijk even het startmenu door om te zien of zoiets er is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan