Programma voor het beheren mail adressen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

talmanneke

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2007
Berichten
67
Allereerst Hallo,

Zal me even kort voorstellen, ben 23 jr. en systeembeheerder bij een bedrijf met nu ongeveer 21 man personeel.
Hoop dat ik voor de toekomst een bijdrage kan leveren aan dit forum.
Hoop dat jullie mij nu eerst kunnen helpen.

We maken gebruik van Exchange en Microsoft outlook.
Hierin hebben we nu een gedeeld adresboek waar al onze deelnemers (klanten) in vermeld staan +- 400.

Deze deelnemers krijgen regelmatig een mail van ons, ook worden er veel mailingen verstuurd.
Nu ben ik opzoek naar een programma waarin ik bij verschillende bedrijven event. verschillende personen kan aanmaken.
Ook wil ik aan kunnen geven dat een bepaald adres voor een bepaalde mailing bestemd is.
Nu komen de informatie berichten nog binnen op het mailadres waar ook de vertrouwelijke mail op binnenkomt. Veel van onze deelnemers wil dit graag scheiden.

Kent een van jullie zo'n programma en heeft iemand er toevallig ervaring mee.
Hoop dat jullie de uitleg snappen, anders hoor ik het graag.
 
En waarom maakje in exchange niet meerdere adres boeken aan.
je kunt exchange inrichten zoals jij wilt.
 
Mijn voorkeur gaat uit naar een event. extern programma.
Als ik met meerdere adresboeken ga werken zullen er een stuk of 4 worden, moet ik 4 adresboeken bijhouden ( of de persoon die het moet invoeren ).
Tevens kan ik vanuit outlook niet naar 400 mailadressen tegelijk een mail versturen.
 
voor 400 adressen maak je een groep aan.
bv werknemers.
daar zet je de mail adressen in en gereed ben je.
bij verzending alleen de groepnaam in het aan vak en dat is alles.

en een extern programma zal toch ook iemand moeten bijhouden....of begrijp ik je vraag nu verkeerd??
 
Op een of andere manier kan ik niet een groep aanmaken met 400 personen, hij wil dan geen mail verzenden naar deze groep, de exacte foutmelding is mij zo ontschoten.
Zoek een programma waar ik een bedrijf kan aanmaken.
Hieronder komen dan eventueel verschillende personen.
Wil ik verschillende groepen aanmaken en hier dan een mailadres achterzetten.
Mocht dit bedrijf geen deelnemer meer willen zijn, hoef ik alleen het bedrijf te wissen.
En niet uit meerdere lijsten en/of adresboeken te halen.
 
Op een of andere manier kan ik niet een groep aanmaken met 400 personen, hij wil dan geen mail verzenden naar deze groep, de exacte foutmelding is mij zo ontschoten.
Zoek een programma waar ik een bedrijf kan aanmaken.
Hieronder komen dan eventueel verschillende personen.
Wil ik verschillende groepen aanmaken en hier dan een mailadres achterzetten.
Mocht dit bedrijf geen deelnemer meer willen zijn, hoef ik alleen het bedrijf te wissen.
En niet uit meerdere lijsten en/of adresboeken te halen.

Hoi,

Het aantal mails dat je tegelijkertijd wilt verzenden hangt ook van je provider af, ik werk zelf bij een provider en daar is de limiet voor een contactgroep 200 personen .
 
Hoi,

Het aantal mails dat je tegelijkertijd wilt verzenden hangt ook van je provider af, ik werk zelf bij een provider en daar is de limiet voor een contactgroep 200 personen .

We draaien eigen mailserver, dat zou het probleem niet moeten zijn, is beperking in Exchange naar mijn weten.
Provider is KPN -Office dsl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan