Programma voor Muziek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Computerking

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2010
Berichten
89
Hallo Allemaal!

Mijn broertje is vandaag jarig geworden, we hebben morgen zijn verjaardag. Omdat we waarschijnlijk buiten gaan zitten zouden we graag wat muziek op willen hebben. Zoals ik weet bestaan daar verschillenden programma voor, b.v.b Spotify alleen is het dan nogals irritant als je dan om de zoveel nummers een reclame spotje hoort. Dus ik denk dat jullie de vraag al zien aan komen: kent missschien iemand een prgramma dat gratis is en waarbij je geen reclame spotjes na zoveel nummers hoort?

Alvast bedankt
 
Heb je alle muziek die je wilt luisteren op je PC staan?

Anders, het is wel een illegaal programma, en je hebt kans op virussen, maar '' Limewire '' is een download programma, waar je alle muziek kunt downloaden!
 
Laatst bewerkt:
Heb je alle muziek die je wilt luisteren op je PC staan?

Anders, het is wel een illegaal programma, en je hebt kans op virussen, maar '' Limewire '' is een download programma, waar je alle muziek kunt downloaden!

Maar ken je niet zo een programma net als Spotify, maar dan zonder reclame spotjes er tussen door...?
 
Weet niet wat je gedaan hebt, maar ik gebruik meestal 2x Winamp en Crosfader erbij. Start de boel en hoe er niet meer naar om te kijken. Crossfader zorgt dat de boel netjes in elkaar overloopt.:)
 
Dat tientje betalen en dan alle muziek kunnen luisteren, dat is toch heel goed te doen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan