Hiep hoi allemaal,
Ik ben nu al geruime tijd opzoek naar een programma om onze prive administratie te organiseren. De beste match, bij mijn wensen tot nu toe, is FamilyWare, maar ik zou het graag als eigen applicatie draaien op onze HomeServer ipv op het web.
Kent iemand een programma dat het volgende kan:
- Digitaal archiveren van de papier massa (contracten, verzekererings papieren, enz. (PaperPort bijvoorbeeld))
- Bijhouden van de financiele administratie (zoals kasboek of cashflow)
- Centraal adressen boekje voor de kerstkaarten e.d
- Installeren in een netwerk (Windows HomeServer)
- Automatische backups, al dan niet online.
In losse programma's is wel het een en ander te vinden, maar ik zou het graag allemaal vanuit 1 programma doen.
Alvast bedankt voor jullie input.
Arno
Ik ben nu al geruime tijd opzoek naar een programma om onze prive administratie te organiseren. De beste match, bij mijn wensen tot nu toe, is FamilyWare, maar ik zou het graag als eigen applicatie draaien op onze HomeServer ipv op het web.
Kent iemand een programma dat het volgende kan:
- Digitaal archiveren van de papier massa (contracten, verzekererings papieren, enz. (PaperPort bijvoorbeeld))
- Bijhouden van de financiele administratie (zoals kasboek of cashflow)
- Centraal adressen boekje voor de kerstkaarten e.d
- Installeren in een netwerk (Windows HomeServer)
- Automatische backups, al dan niet online.
In losse programma's is wel het een en ander te vinden, maar ik zou het graag allemaal vanuit 1 programma doen.
Alvast bedankt voor jullie input.
Arno