Programma voor verhuizing site?

Status
Niet open voor verdere reacties.

BartSr

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2008
Hallo allemaal,

De gegevens van mijn site www.bartkuijer.nl wil ik backuppen op een andere site. Ik gebruik filezilla om mijn site te onderhouden, maar als er geen speciaal verhuisprogramma is, moet ik eerst alles van mijn site downloaden met filezilla en vervolgens weer uploaden naar die backup-site. Bestaat daarvoor geen speciaal programma? Kijkend naar het scherm van filezilla zou er bijvoorbeeld links op de ene site kunnen worden ingelogd en rechts op de andere. Als dat kan is het verhuizen een stuk makkelijker. Wie weet raad? Alvast bedankt.

Bart

Je kunt met verkenner gewoon inloggen op je ftp-server (ftp.bartkuijer.nl ?) en van daaruit je site naar je pc halen (ctrl-c/ctrl-v)
Dan met de gegevens van je nieuwe hostingprovider het trucje nogmaals omgekeerd doen...

Twee verkenner-vensters naast elkaar zou het nog verder kunnen vereenvoudigen...

2 vensters heeft totalcommander daar werkt het ook wel mee dan denk ik

Het goede oude Totalcommander, wie is er niet groot mee geworden... :thumb:

In de adresbalk het ftp-adres inkloppen en waar nodig de inloggegevens wanneer daar om gevraagd wordt.

Who needs WS-ftp...? :p

Dankjewel allemaal.

Een tijdje aan het frutten geweest met Totalcommander, maar om de een of andere reden accepteert de doelsite-server de bestanden niet.
Inmiddels doe ik het dan toch maar met Filezilla:
1.de www naar een tijdelijke map op mijn pc en
2.daarna naar de doelsite.
Een proefje wees uit dat het zo wel wil. Het kost wat tijd, maar anders moet ik weer veel tijd besteden aan het zoeken en inleren van andere software en nu kan ik inmiddels even een middagdutje doen....;)
Bedankt evenzogoedvoor de snelle reacties.

Bart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan