programma zegt poort niet opnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

tjima

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2001
Hallo Allemaal

Bij downloaden in Bit Torrent 7.2.1 in Bit torren setup guide . kan je testen hoe snel je kan downloaden . bij deze test geeft ie aan bij network :Results : Port is not open (you are still able to down load).
Current Port ; (0:random ) 50496
hij download ook lang ongv 6 uur voor een programma tje , kan ik hie verandering in brengen zoja en hoe

ik werk met vista, en Bittorrent 7.2.1 en mijn route is een draadloos sitecom 9B06E4

Tjima

Hallo, dat programmetje zegt dat er een port in je router niet open staat (50496)
Ga naar start > Uitvoeren > typ in cmd > typ daar ipconfig > Scroll een beetje naar boven en daar staat : Standaardgateway...............192.168. die code die moet je intypen waar je ook een website in typt. Die code die daar staat (in het cmd) moet je er in plakken.
Als je zover bent gekomen stuur even een mailtje.

hallo
Henkwijnsma
ik ben tot in het dos scherm gekomen . en achter de standaardgateway staat een nummer 192.168.0.1 maar wat doe ik met dat getal ?????? waar moet ik dat getal plaatsen ?
ik heb het getal in de adresbalk van ie geplaats maar verder ???
ik heb wel normaal verbinding . maar bij bittorrent geeft ie de melding .

tjima

Laatst bewerkt:
Hallo ik heb een plaatje waar het opstaat, plaats je naam van je router hier ook even.
Als je die code hebt ingetypt, vraagt hij vast om een naam/wachwoord
Gebruikersnaam: admin
Wachtwoord: admin

Maar je kan er ook zo in komen zonder wachtwoord in komen dat hangt van je router af.

Bijlagen

• foto.jpg
    foto.jpg
    88,7 KB · Weergaven: 51
Laatst bewerkt:
ik heb het gevonden. mijn gebruikersnaam ingevoerd . en krijgt
104 authorised

tjima

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten