programma zoeken werk niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

compres

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Berichten
943
Mijn programma "zoeken" in het start menu is niet meer compleet. Zie printscreen.
Ik kan geen opdracht meer ingeven. Als ik een opdracht in de adresbalk geef dan gaat hij op internet zoeken. ipv op mijn computer.
wie weet een oplossing.
groet
Erik
 
Je kan zoeken op je computer , maar moet jewel juiste directory invullen en als je naar internet sites wil vul je in bijv google.nl .
maar doe die printscreen is uploaden want kan hem niet zien :p
 
printscreen vergeten ------komt ie
 
Laatst bewerkt:
he vaag en dit kom je niet te zien ??

ken mijn printscreen niet oploaden .
Maar start je hem via : start > zoeken
dan moet er toch komen te staan rechts waar bij jou deze computer enz staat . Moet daar staan zoeken naar afbeelding, zoeken naar bestanden en mappen enzo
of dit is opeens bij jou verdwenen ?
 
Er is dus een gedeelte van het programma weg. En dat wil ik graag terug.
 
Misschein bij je servicen aanzetten
start > configuratie scherm > systeem beheer > servicen > en dan moet je maar alles selecteren nog niet aanvinken en kijken wat die servicen doen. Als er een service bijstaat wat met zoeken te maken heeft moet je die aanvinken.
( staat aangegeven wat de service doet als je muis erop houdt en hem aanklikt )
 
klik rechts op je start knop dan eigenschappen/menustart/aanpassen/geavaceerd/dan deze items in menu start weer geven ,helemaal onderaan ,staat daar zoeken aan gevinkt??
 
staat wel aangevinkt. Zoeken staat gewoon in startmenu. Alleen als ik het programma open dan krijg ik geen "vakjes" waar ik mijn zoekwoorden in kan zetten. En dan ziet het eruit als in de printscreen. Dus ik denk dat het programma iets verminkt is. Ik heb ook al iets geprobeerd met terugzetten maar dat loste niets op.
 
Ik heb het al gedeeltelijk opgelost. Als je ctrl F doet komt het juiste programma ook naar voren. Dus als ik nu wil zoeken ga ik niet via start en Zoeken maar doe ik ctrl F. En dan kan ik alles weer zoeken wat ik wil op m'n computer.
Bedankt Bart :thumb:

bedankt voor de hulp ;)
Erik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan