programma zonder toestemming opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

tryer

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2003
Ik gebruik het programma Super Anti-spyware free edition. Elke keer als ik Vista opstart moet ik na het opstarten dit programma toestemming geven om te starten. Hoe kan ik dit programma automatisch laten opstarten, zonder toestemming te geven ??

De UAC (User Account Control) uitschakelen. Mijn persoonlijke mening is dat UAC de grootste bagger in Windows Vista is. Als je eenmaal UAC uit hebt gezet, heb je nergens last meer van.

De UAC (User Account Control) uitschakelen. Mijn persoonlijke mening is dat UAC de grootste bagger in Windows Vista is. Als je eenmaal UAC uit hebt gezet, heb je nergens last meer van.

Groot gelijk, dat UAC zorgt ervoor dat je alles in de gaten kunt houden wat er op je pc gebeurt, maar uiteindelijk heb je er meer last van dan dat je er baat bij hebt.

Ga naar je configuratiescherm -> gebruikersaccounts en ouderlijk toezicht -> gebruikersaccounts -> gebruikersaccountbeheer in- of uitschakelen -> zet het vinkje voor "Gebruik ge....." uit. Even opnieuw opstarten en je bent van het probleem af ;)

o.k., ik ben wel gewend aan steeds wachtwoorden te moeten intypen, heb ik ook in Linux Ubuntu. Dit is dé manier voor veiligheid. Haal ik niet veel veiligheid weg door de UAC uit te schakelen, alleen voor dit programma. Is er niet een modus om ergens te programmeren dat dit programma veilig verklaard wordt, en dit bijvoorbeeld 1x aan te vinken, waarna de UAC dit niet meer vraagt ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan