Programmaatje om snelheid te meten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door aaajeetee

vraag me niet hoe, maar check http://www.kabelnoord.nl maar...ik kan @home én chello krijgen, en krijg dus nu @home

Goh, apart! Maar ik begrijp dat kabelnoord zowel @home als Chello toelaat op hun netwerk voor het aanbieden van internet. Dan is @home een makkelijke keus, goedkoper en sneller!:thumb:
 
Dat is inderdaad een bijzondere situatie. Ik heb via internetten.nl getest welke kabelaars allemaal in Ede Gld te vinden zijn, maar er is maar één keus: Chello!

Leve de monopoliie!
 
Die MONOPOLIE-positie heb ik geen last van!!!

Ik kan kieze tussen alle aanbieders :D:D:D...

Maar heb ik niet gedaan, Kheb UVA-DSL gekregen!!!

Kben gewoon een LUCKY BIRD!!!



*Kweet trouwens niet hoe "zwaar" die verbinding is...

Kheb een download van ong 200 en upload 20 ofzoiets(ik share niet zoveel :D)
 
Ja, abonnement bij een universiteit! Studenten aan de universiteit van Maastricht hebben downloadsnelheden van 500 kB! Dat is kikke!
 
Geplaatst door edwin1986

Kheb een download van ong 200 en upload 20 ofzoiets(ik share niet zoveel :D)

Waarschijnlijk een 2048/512 abbo, je upload is dus wel hoger dan 20 KB hoop ik voor je! Alleen jammer dat de UVA niet dezelfde regeling heeft met babyxl als de TUDelft. Bij TUDelft DSL wordt de lijn helemaal opengezet, wat resulteert in een max down van 800KB/s en een up tot 1Mbit :D

Moet je dit abbo trouwens niet delen met meerdere studenten??
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door NLspecial


Goh, apart! Maar ik begrijp dat kabelnoord zowel @home als Chello toelaat op hun netwerk voor het aanbieden van internet. Dan is @home een makkelijke keus, goedkoper en sneller!:thumb:
'k heb ut nu dus...tis idd veeel sneller...pagina's laden gewoon sneller en de downloadsnelheid is ook wel 10x zo hoog :thumb:
 
Geplaatst door aaajeetee

'k heb ut nu dus...tis idd veeel sneller...pagina's laden gewoon sneller en de downloadsnelheid is ook wel 10x zo hoog :thumb:

De wonderen zijn de wereld nog niet uit:D Zelfde kabeltje, maar 10x sneller!

Veel plezier ermee!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan