Programmaatje om software compleet te verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

emc

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2003
Berichten
438
Wie weet een goed programmaatje om andere software mee te installeren en verwijderen, zodat alles echt verwijderd wordt?

Alvast bedankt, emc.
 
Na een de-installatie van je software via config scherm / software kun je eventueel Ccleaner draaien.
 
Dank voor je respons, maar ik heb liever een stukje software, zoals omschreven in mijn vraag.
 
Precies, vandaar ook dat ik Ccleaner aanraadt.
Dus na je normale manier van de-installeren gebruik je ccleaner om je register op te schonen.

En een software om je software mee te installeren? Hoe bedoel je dat?
 
Laatst bewerkt:
Er zijn programmaatjes waarmee je de gewenste software installeert. Door hetzelfde programaatje te gebruiken om de software weer mee te deïnstalleren verwijder je gelijk alles en hoef je ccleaner extra te gebruiken.
 
Ah, zo. Ik lees mee, leer ik weer iets.
 
Software Virtualization Solution 2, via download.com
 
Paul-RT zei:
Precies, vandaar ook dat ik Ccleaner aanraadt.
Dus na je normale manier van de-installeren gebruik je ccleaner om je register op te schonen.

En een software om je software mee te installeren? Hoe bedoel je dat?

Als je dit programmatje dowload, vink dan wel de Jahoo toolbar uit.!!
 
Programmaatje gekregen en geïnstalleerd, maar hoe kom ik er achter hoe het werkt, is er ergens een nl handleiding?

Alvast bedankt, emc
 
emc zei:
Wie weet een goed programmaatje om andere software mee te installeren en verwijderen, zodat alles echt verwijderd wordt?

Alvast bedankt, emc.
Je kunt c cleaner downloaden vanaf major geek .com, en anders via p2p tune-up utylities, kun je gelijk je pc schoon houden. Ik heb hier heel goede ervaringen mee.gr.
 
Je kunt c cleaner downloaden vanaf major geek .com, en anders via p2p tune-up utylities, kun je gelijk je pc schoon houden. Ik heb hier heel goede ervaringen mee.gr.
emc zei:
Dank voor je respons, maar ik heb liever een stukje software, zoals omschreven in mijn vraag.

Zoals reeds gezegd was TS niet echt geïnteresseerd in Ccleaner.;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan