Sinds kort heb ik een nieuwe pc en ben ik de administrator. Ik heb alle programma's geinstalleerd en daarna meerdere gebruikers accounts aangemaakt.
Nu kunnen de andere gebruikers bepaalde programma's die welliswaar wel op hun buroblad staan niet gebruiken. Ik heb msOffice geinstalleerd, maar de gebruikers kunnen bijvoorbeeld powerpoint niet gebruiken. Ook bv jpg bestanden die ik maak en in hun documenten opsla kunnen zij niet openen. Wat is hier aan de hand en hoe kan ik dit veranderen. Mijn enige reden voor de accounts is, dat ik de enige ben die programma's kan installeren of verwijderen, verder mag iedereen alles gebruiken. Maar Hoe??????
Nu kunnen de andere gebruikers bepaalde programma's die welliswaar wel op hun buroblad staan niet gebruiken. Ik heb msOffice geinstalleerd, maar de gebruikers kunnen bijvoorbeeld powerpoint niet gebruiken. Ook bv jpg bestanden die ik maak en in hun documenten opsla kunnen zij niet openen. Wat is hier aan de hand en hoe kan ik dit veranderen. Mijn enige reden voor de accounts is, dat ik de enige ben die programma's kan installeren of verwijderen, verder mag iedereen alles gebruiken. Maar Hoe??????