programmas en bestanden in 1keer openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

drmartin

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 okt 2009
Berichten
3
Ben webdesigner en als ik aan een project werk dan moet ik verschillende bestanden en programmas openen. Als ik dan bv de computer opnieuw opstart of aan een andere klus ga werken dan moet ik weer alle programmas en bestanden openen.
Weet iemand of er software bestaat die in 1 keer alles kan opslaan ofzo wat er precies openstaat. Zodat ik een soort van snelkoppeling krijg waar ik op kan klikken die alle bestanden en programmas in 1 keer opent?
 
Er zijn volgens mij wel editor die je een "Project" laten opslaan met daarin alle files die daarbij horen.

Ik gebruik zelf altijd UltraEdit, die onthoudt welke files je openhad, en opent die automatisch weer als je het programma weer opent.
 
Je kunt een Hibernate tool ofzo zoeken; is vooral iets voor Laptops maar kan vast ook op gewone machines. Die bevriest gewoon je sessie, en als je je pc later weer aanzet dan worden alle programma's en files gewoon weer zo ingeladen als je ze achter had gelaten.
 
wat ik eigenlijk zoek is dat ik een soort van ikoontje krijg in de map van het project zodat ik als ik later er aan ga werken direct alle progr. en files kan opstarten
 
dan maak je met opdrachtprompt een .bat bestand en dan zet je er de commands in waardoor de programma's en folders openen? of is dit een dom antwoord?
 
nee, absoluut geen dom antwoord. Maar wel elke keer bewerkelijk.
ik dacht misschien bestaat er software die een soort van kopie maakt van alles wat openstaat en dan een snelkoppeling maakt die ik in de map van dat project zet.
zo heb ik verschillende projecten die ik dan doormiddel van een snelkoppelijng in 1 keer kan openen.
Als dat nog niet bestaat is dat misschien een idee voor een software ontwikkelaar.

Vaak als ik van een opdrachtgever een kleine aanpassing voor een site moet doen is dat vaak meer werk om alle software en bestanden te openen dan die aanpassing zelf.
 
Voor alleen je code files kun je een PHP IDE gebruiken.

Zoals ik al eerder aangaf, kunnen die projecten opslaan, die je ook weer in één keer kunt openen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan