Programmas gaan niet meer open?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dentheo

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2004
Berichten
8
Geen enkel programma kan ik nog geopend krijgen. Ook niet via start/programma's .
De icoontjes in de beginstand zijn nu ook wit gekleurd??
Het laatste wat ik gedaan had was de 2 de colom van de Regcleaner gewist (per ongeluk)
Internet zelf werkt nog... voor de rest krijg ik niets meer geopend.
Ben een leek in het computorwezen...
Wie kan me helpen? Niet allemaal tegelijk he ...
 
Welkom op Helpmij!

Misschien handig om te vermelden welke windowsversie je gebruikt?

Als je xp hebt zou je kunnen proberen om een systeemherstel uit te voeren.
 
Re: Welkom op Helpmij!

Geplaatst door Tanja1968
Als je xp hebt zou je kunnen proberen om een systeemherstel uit te voeren.
Als die nog wel kan worden geopend..... Dat is namelijk ook een exe-bestand.
 
O ja, niet aan gedacht. :eek: Probleem:confused: Ik weet eigenlijk ook niet of regcleaner automatisch een backup maakt. Maar die zal dan ook niet te starten zijn.

In veilige modus kom je ook niet verder?
 
Waw alvast bedankt, maar ben niet met xp bezig, met ME... en regcleaner kan ik zoals je zegt niet meer openen.
 
Misschien een long shot, maar kijk eens wat je nog kunt als je in veilige modus opstart. (In veilige modus kom je door meteen bij het opstarten van de pc herhaaldelijk F8 in te drukken.) Misschien kun je vanuit veilige modus een systeemherstel doen?
 
ME kent ook systeemherstel. Probeer het eens. Je kan het normaal gesproken als volgt starten:

Start/Programma's/Bureauaccessoires/Systeemwerkset/Systeemherstel
 
ME kan je ook opnieuw installeren over je huidige installatie heen met behoud van programma's. Met je pc stoeien is leerzaam, ik hoop dat je backups bijhoudt van je gebruikers data voor het geval dat er iets mis gaat.
 
ben in de veilige modus gegaan en tot aan systeemherstellen gegaan maar hij opent niet...
Nog voorstellen?
 
Probeer het volgende eens:

Start / Uitvoeren, tik in het schermpje: scanreg /fix
dan "Ok"
Start daarna je pc opnieuw op.

Als dat niet geholpen heeft: Start / Uitvoeren, tik in het schermpje: scanreg /restore
Start daarna je pc opnieuw op.
 
Als je van windows ME veel geupdate hebt,kan je ook niet de me cd er over een zetten, want deze loop ook stuk op een fout melding,succes.
 
Hallo, ik heb nogmaals de scanreg/fix en /restore geprobeerd, maar geen resultaat...
Wie heeft er nog een idee? :( :(
 
hoi zelfde gehad

Heb voor de simpelste weg gekozen en xp eroverheen gegooit na lang geklungel .
Maar nu ik er nog eens over lees zit ik me te bedenken : kan je via je verkenner niet bij de backups van regicleaner komen en die terug zetten ?
 
Probeer exefix eens unzip het bestand, dubbeklikken, toestemming geven, opnieuw opstarten.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Jozo
Probeer exefix eens unzip het bestand, dubbeklikken, toestemming geven, opnieuw opstarten.

Dat is hem die ik zocht:D Heb gisteravond op exe fixer, exe repair enz. gezocht, maar zonder resultaat. Nu exefix in google ingetikt en voila.:thumb:

Kon er niet opkomen:confused:
 
Dat weet ik niet, dat zal dentheo moeten bevestigen. Maar maakt dat verschil dan denk je? Ik dacht dat je het alleen via een opstartdiskette deed als je helemaal niet meer in windows kon komen, maar dat het verder hetzelfde was.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan