Programma's in Startmenu

Status
Niet open voor verdere reacties.

poorterke

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2006
Berichten
52
Beste Lezers,


Na installatie van Windows Vista Premium SP2 deed ik een defragmentatie. met Smart Defrag.
Bij de volgende opstart merkte ik dat mijn Bluetoothmuis van Logitech niet meer werkte en ik kan ze zelfs niet meer herinstalleren.
Ook in het scherm START - alle programma's was iets niet pluis.De programma's op de pc worden niet meer weergegeven en bij het openen van een aantal blijkt de map leeg te zijn.

Wellicht is er door de defragmentatie iets misgelopen in het register, veronderstel ik !!!!!!
In bijlage een pdf-file van het start-item.
Wie kan een oplossing aanreiken??
Bedankt.
 

Bijlagen

  • Schermafdruk_start.JPG
    Schermafdruk_start.JPG
    23,6 KB · Weergaven: 28
Heb je een herstelpunt? volgens mij word er automatisch een herstelpunt gemaakt als je een systeem installeert.
 
Ook bij het gebruik van een vorig herstelpunt blijft het probleem bestaan.
Dank voor uw reactie
 
Of zou het kunnen dat bepaalde bestanden niet in de juiste Windows-map staan?
Zo ja, in welke map zitten de gegevens die verantwoordelijk zijn voor de opbouw van de programma-items in het startmenu??

Thanks
 
Of zou het kunnen dat bepaalde bestanden niet in de juiste Windows-map staan?
Zo ja, in welke map zitten de gegevens die verantwoordelijk zijn voor de opbouw van de programma-items in het startmenu??

Thanks

ProgramData > Microsoft > Windows > Menu Start
'Gebruiker' > AppData > Roaming > Microsoft > Windows > Menu Start
 
Beste Telwat,


Bedoel je hiermee dat de map "Startmenu" in regel 1, dezelfde inhoud moet hebben als de map "Startmenu" in regel 2 ?????
Graag wat praktische info over de te volgen stappen.


Dank U.
 
In ProgramData staat de inhoud van het Startmenu dat iedere gebruiker ziet en dit wordt aangevuld met de inhoud van het Startmenu van de gekozen gebruiker.
Bij het installeren van sommige programma's kun je kiezen of het voor iedereen is of alleen voor de gebruiker. Ook de map Opstarten kun je voor iedere gebruiker afzonderlijk vullen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan