Programma's laden niet bij het opstarten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Als ik me heb aangemeld en ong 10 sec. heb gewacht, stopt de PC met pruttelen. Maar Zone Alarm, Speedfan en nog een ander progje laden niet meer. Ik moet ze dan handmatig selecteren.
Alledrie staan ze in de map opstarten, alledrie staan ze aangevinkt bij msconfig.
Kan het hier aan liggen, moet die op normaal staan?

attachment.php

Bijlagen

• opstarten.jpg
    opstarten.jpg
    44,4 KB · Weergaven: 168
Dat blokje betekent alleen maar dat er elementen op het tabblad Opstarten uitgevinkt zijn.
Kijk daar even of dat voor de progjes die je mist geldt.

Groetjes,

Pieter

In het screenshot dat je plaatste zie je ook een tabblad opstarten.
Zodra je daar iets uitvinkt wordt het tabblad algemeen zoals jij het hebt.
Dus mijn vraag was: staan de programma´s die niet opstarten, daar niet uitgevinkt?

Groetjes,

Pieter

Staan daar wel andere dingen uitgevinkt?
Als ze daar voorgoed wegkunnen kun je ze verwijderen met JV16 > Registry Tools > Starting Programs en Normaal opstarten aanvinken.

Groetjes,

Pieter

Hij bedoelt (denk ik) dat er in 'opstarten' iets uitgevinkt staat dat er voor zorgt dat andere programma's dan windhoos mee opgestart worden.
Dat zou wel eens aan 'launcher' kunnen liggen.
Controleer ff of dat ook uitgevinkt staat.
En anders ff de RunDll32 proberen.

Ps. Je hebt een leuke lay-out met wat krijg je dat voor elkaar? Style Xp of heb je grotere geheimen?

Succes Greetzz Jacco

Aha, zie hier:

Alleen Speedfan, realplay, styleXP, winamp en ZoneAlarm vallen buiten beeld.
attachment.php

En gewoon Style XP, in combinatie met Tweak XP, Tweak XP Pro en Tweak UI voor XP. :) (en wat eigen creativiteit :D)

Bijlagen

• opstarten.jpg
    opstarten.jpg
    67,2 KB · Weergaven: 114
Ok als er daar overal vinkjes staan kun je op het algemeen tabblad Normaal opstarten aanvinken.
Als ze dan nog niet allemaal opstarten is er iets annders aan de hand.

Groetjes,

Pieter

Alle items starten weer op, ze staan in de map "C:\Documents and Settings\All Users\Menu Start\Programma's\Opstarten". Maar als ze in de map opstarten in mijn account staan doen ze het niet. Net of Windows die map niet (h)erkend.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan