Programma's met andere gebruikers delen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marjonj

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2002
Ik wil graag (als beheerder) twee programma's met andere gebruikers delen.
Dit heb ik allemaal al geprobeerd:

1. Betr. programma's (ze staan in de map Program files) in de gedeelde map gezet.
  2. Betr. programma's in de map programma's van de map Menu start in All Users gezet
  3. Een snelkoppeling gemaakt op het bureau blad van de andere gebruiker naar de exe-file van de betr. programma's
  4. Deze site doorgezocht (en daar heel lang zoet mee geweest!)
Helaas kom ik niet verder dan meldingen van mensen die juist niet hun programma's willen delen.
Een persoon heeft dezelfde vraag gesteld als ik nu, alleen heeft deze persoon Vista als besturingsysteem en ik nog steeds het oude en vertrouwde XP. Bovendien heeft de vragensteller ook nog steeds geen oplossing aangeboden gekregen. Dus vandaar dat ik mijn vraag ook maar in het XP forum plaats. Itunes heb ik ook maar één keer geïnstalleerd, dat kunnen wel alle gebruikers opstarten.

Wie oh wie weet raad? Alvast dank voor de hulp.

Beste Marjon,

Meestal als je meerderen gebruikers op een computer hebt, vraagt hij in het begin van de installatie of je dit programma wilt delen met de anderen gebruikers, wat ik je zou adviseren is het opnieuw installeren van de programma's.

Groeten,

Rick.

Bedankt voor je advies. Het biedt helaas geen oplossing.
Ik heb nu echter een ernstiger probleem vandaar deze late respons.
Ik hoop dat iemand toch nog met een oplossing komt.

Er zijn wel programma's te vinden die zeggen welke programma's wel en niet gestart mogen worden door gebruikers
Bijv. Parent Control.

Ik hoop dat dit is wat je bedoeld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan