Ik wil graag (als beheerder) twee programma's met andere gebruikers delen.
Dit heb ik allemaal al geprobeerd:
Een persoon heeft dezelfde vraag gesteld als ik nu, alleen heeft deze persoon Vista als besturingsysteem en ik nog steeds het oude en vertrouwde XP. Bovendien heeft de vragensteller ook nog steeds geen oplossing aangeboden gekregen. Dus vandaar dat ik mijn vraag ook maar in het XP forum plaats. Itunes heb ik ook maar één keer geïnstalleerd, dat kunnen wel alle gebruikers opstarten.
Wie oh wie weet raad? Alvast dank voor de hulp.
Dit heb ik allemaal al geprobeerd:
- Betr. programma's (ze staan in de map Program files) in de gedeelde map gezet.
- Betr. programma's in de map programma's van de map Menu start in All Users gezet
- Een snelkoppeling gemaakt op het bureau blad van de andere gebruiker naar de exe-file van de betr. programma's
- Deze site doorgezocht (en daar heel lang zoet mee geweest!)
Een persoon heeft dezelfde vraag gesteld als ik nu, alleen heeft deze persoon Vista als besturingsysteem en ik nog steeds het oude en vertrouwde XP. Bovendien heeft de vragensteller ook nog steeds geen oplossing aangeboden gekregen. Dus vandaar dat ik mijn vraag ook maar in het XP forum plaats. Itunes heb ik ook maar één keer geïnstalleerd, dat kunnen wel alle gebruikers opstarten.
Wie oh wie weet raad? Alvast dank voor de hulp.