programma'S om games te maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

tali babba

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2007
Berichten
9
weet iemand mischien een leuk programma om games mee te maken. (ik bedoel niet game-maker, maar iets beters of vetters)


grtz tali:thumb:
 
nou gewoon klikken want anders snap ik er niks van. niet coderen. mischien later:D
 
Ik zou zeggen game maker (iets beter is er niet). Veel andere keus heb je niet denk ik, dan wordt het al coderen.
 
ik heb iets gehoord van klik&play, maar kon het nergens vinden. dan zal ik maar mijn games met gamemaker moeten maken:( . nou ja......... nog even verder zoeken op google:)


ik hoop iets te vinden
 
Laatst bewerkt:
ik heb iets gehoord van klik&play, maar kon het nergens vinden. dan zal ik maar mijn games met gamemaker moeten maken:( . nou ja......... nog even verder zoeken op google:)


ik hoop iets te vinden

Ik heb klik&play hier liggen, het werkt volledig met de muis en eens je het door hebt is het zo moeilijk niet ;)

Maar, het is wel voor hele simpele 2D games, volgens mij zelfs nog in 256 kleuren... Desondanks kan je er leuke dingen mee doen :)

Ik wil het wel een keer uploaden ofzo, maar ik weet niet precies hoe en of dat gaat, er zit een unieke code bij de CD en ik weet niet of die aan de CD gelinkt is... het is al even geleden dat ik er nog gebruik van heb gemaakt...

Ik wil er wel even naar kijken, maar enkel als je het de moeite waard vindt, anders verspil ik m'n tijd :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan