Programma's onder de startknop zoek

Status
Niet open voor verdere reacties.

snodrop

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2005
Ik heb onder "Docs and settings/mijn account/menu start/programma's" snelkoppelingen staan naar mijn programma's.
Echter in mijn programma menu verschijnen alleen maar de snelkoppelingen van ALL USERS

Ik zit op XP-home

Kan iemand mij helpen dit weer goed te krijgen?

bvd,

snodrop

Je kunt al die snelkoppelingen kopiëren naar de map "All users". Dat houdt wel in dat elk account ze heeft. (Dat is natuurlijk geen probleem als je de enige user bent.

:D Ja dat is het hem nu juist.
Heb meerdere gebruikers.

Als ik een nieuw account aanmaak en mijn snelkoppelingen hierheen kopieer gaat het wel weer goed.

Echter al mijn persoonlijke instellingen zijn dan weg.

Kan de volledige map "docs and settings" kopieren naar het nieuwe account, maar dan heb ik weer hezelfde probleem.

Vreemd, en ik heb het zelf ook. Dus heb ik wat getest door snelkoppelingen al dan niet in "All user" mappen te zetten via Deze Computer of deze vanaf de Desktop in het Startmenu te slepen. De ene keer laat ie ze wel zien: o.a. bij nieuw gemaakte mappen in het Startmenu. En andere keren niet: nl. bij mappen die OOK in "All user" staan en daar ook al heel lang staan. Maar in bepaalde andere, al langer bestaande, "All user" mappen laat ie ze weer wel zien. Ik kan er geen verklaring voor vinden. Heel eigenaardig.
Vooralsnog: zolang er geen naamsovereenkomst is tussen de startmenumappen onder je eigen account en die van "All user" zou ie ze moeten laten zien. (Maar het blijft natuurlijk wel gek dat het niet kan)

Als ik iets te weten kom, hoor je het.

Gelukkig ben ik dus niet de enige.

Weet momenteel ook geen oplossing.

We blijven zoeken.

alsvast bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan