Programma's op de achtergrond

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker54

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2005
Hallo,

bij mij op de computer draaien nogal wat programmaatjes waarvan ik niet weet of ze daar wel horen...

is er ergens op internet een lijst ofzo waar 'slechte' programma's staan?

Alvast bedankt, Karlo

Hier kun je de naam van al die programma's invoeren.
Je krijgt dan uitgebreide uitleg.
Door middel van codes wordt aangegeven of je het betreffende programma uit kunt schakelen (of MOET uitschakelen) of beter ingeschakeld kunt laten.

Guus.

Geplaatst door Guus abc
Door middel van codes wordt aangegeven of je het betreffende programma uit kunt schakelen (of MOET uitschakelen) of beter ingeschakeld kunt laten.

Guus.

okay, uitschakelen moet lukken, maar hoe zorg ik dat ze ook niet meer ann gaan? Ze staan niet in msnconfig

Geplaatst door Guus abc

Guus.

okay, uitschakelen moet lukken, maar hoe zorg ik dat ze ook niet meer aan gaan? Ze staan niet in msconfig

=edit= typo

Bepaalde processen kun je niet uitschakelen, omdat je computer dan niet meer zou werken.
Zaken die in msconfig op het tabblad Opstarten staan kun je eventueel uitschakelen, maar kijk eerst op de site die ik noemde of dat wel aan te raden is.
Over die overige processen zou ik me geen zorgen maken, tenzij je problemen met je computer hebt zoals zoekbalken die plotseling verschijnen, rare startpagina's of een systeem dat plotseling heel traag is; in dat geval heb je last van spyware en kun je terecht op het ASO-forum.

Guus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan