Programma's Reageren niet !

Status
Niet open voor verdere reacties.

dukkie3110

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2008
Hallo,

Ik heb een probleem, als ik een programma start (bv. IE, Exel 2007, ...) duurt het al een eeuwigheid tegen het opstart en als het dan opgestart is dan reageert het niet meer en moet ik het opnieuw opstarten, vrij vervelend... Hetzelfde bij windows explorer, ik klik er 1 keer op en dan komt dat witte scherm en als ik nog een keer klik komt er : "Windows Verkenner reageert niet meer", wat moet ik doen dat de programma's wel snel opstarten en blijven reageren ?

is dit al vanaf het begin dat je vista gebruikt.
is het plotseling gekomen.
gebruik je een virusscanner...zo ja welke
heeft er eerder een ander besturing systeem op je computer gestaan.

ik gebruik als virusscan : McAfee + Avira AntiVir Personal
Dit was niet vanaf het begin... het kwam plots en toen bleef het
Ik had vroeger windows XP Prof. maar heb bij computerfirma binnengebracht, vista licentie gekocht 1GB Ram erbij gedaan (nu heb ik 1.5 GB) en dat is het nu, het is zeker niet tekort aan RAM (Heb gechekt, heb nog 700 MB over)
Nog een vraag : is het goed om meerdere Beveiligingssysteemen te hebben ? Ik bedoel is het wel goed dat ik 2 antivirusprogjes heb ? zo niet, welke moet ik houden ?

Laatst bewerkt:
weet je zeker dat het niet aan je ram ligt want mijne staat bijna automatisch op 1.5gb ram en ik heb 3 gb ram:confused: en dat over twee virus progjes misschien kunnen ze met elkaar confronteren

Laatst bewerkt:
Ik gebruik : Smart-Ram, als je het sluit blijft er een icoontje in de taakbalk staan en daar kan je cijfers op lezen, daar zie ik iets tussen 700 en 800

Virus progjes : welke zou ik dan best nemen ?

virus progjes geen idee ligt aan je pakket van macafee(persoonlijk vind ik die de beste maar het is wel duur) en dat Avira antivara personal geen idee wat voor pakket je daar heb. Maar ik heb daar niet zo heel veel verstand van, maar macafee pakt gewoon alles, alleen slome scanner en irritante meldingen als iets verlopen is. avira geen ervaring mee:(

Laatst bewerkt:
Ik heb McAfee Security Center*, en Avira Antivir Personal - Free Antivirus
En hoe laat ik mijn progjes sneller reageren? (we dwalen af ) wat dit is eigenlijk een topic voor in antivirus...

* = Dit bevat meerdere onderdelen : Firewall, real time protection, internetsecurity, ...

windows sidebar sluiten die zuipt ram geheugen

Laatst bewerkt:
probeer is ie7 te uninstalleren en dan weer installeren, dan kan je zien of het door je lap komt of gewoon door het programma

meerdere virusscanners op 1 computer is niet aan te raden.
Liggen elkaar nog wel eens in de weg.

download firefox eens en gebruik dat eens als webbrowser.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan