Programma's sluiten zichzelf af

• Onderwerp starter Onderwerp starter jezp
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jezp

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 sep 2007
Onlangs had ik Symantec Antivirus geinstalleerd, en na een scan te hebben gedraaid ben ik erachter gekomen dat Live Messenger zichzelf na 3 a 5 minuten af sluit. Dit gebeurt telkens. Ik heb al meerdere scans gedraaid, in Symantec Antivirus, Ad-aware en Spybot.

Ook heb ik Symantec Antivirus gedeactiveerd en zelfs verwijderd, omdat ik dacht dat het misschien aan het programma lag, aangezien het probleem zich voort begon te doen na de installatie hiervan.

Nu ben ik er net ook achtergekomen dat VLC mediaplayer zichzelf afsluit na 3 tot 5 minuten. Voor zover ik weet sluiten alleen VLC mediaplayer en Live Messenger zichzelf af.

Weet iemand wat er aan de hand zou kunnen zijn? Ik zou dit probleem graag op opgelost zien.

Laatst bewerkt:
In het verhaal wat je schrijft is het volgende mogelijk.

Norton heeft wat bestanden als besmet gezien en verwijderd of in Quarantaine gezet.
Misschien was dit terrecht, of misschien een fout van Norton.

Misschien met systeemherstel dat je het een en ander kan herstellen, maar dan blijf je met de vraag zitten: Had Norton nou gelijk of niet.

Welkom bij Helpmij.nl

Heb even de vraag verplaatst aangezien dat de enige constante is in het verhaal. ( de mail brengt je er heen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan