Programma's starten niet meer na herstel

Status
Niet open voor verdere reacties.

FTMC

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2006
Berichten
115
Hey,

Iemand die ik ken heeft zijn PC per ongeluk hersteld met de herstelCD van HP. Nu zijn gelukkig nog alle bestanden intact voor zover ze kunnen zien, maar de programma's zoals o.a. Office, ... starten niet meer op, nochtans staan ze nog in program files. Heeft dit iets te maken met dat het register misschien opgeschoond is? Of hoe komt dit?

Hoe kan ik dat oplossen?

Alvast bedankt,
 
die persoon toevallig een recover gedaan??
dan is alles overschreven ,en kan hij alle programma's weer installeren
 
die persoon toevallig een recover gedaan??

FTMC zei:
Iemand die ik ken heeft zijn PC per ongeluk hersteld met de herstelCD van HP.

Ja en neen ;) de windows installatie is hersteld, alle bestanden die ervoor op de schijf stonden staan er nog steeds, enkel de programma's willen niet meer starten, terwijl de folders van de betreffende programma's nog wel bestaan in program files... Zelfs de snelkoppelingen staan nog op het bureaublad, dus het is zeker geen "clean" install...
 
volgens mij is dat heel normaal...
je windows staat nu terug in de staat zoals ie was toen je je recovery cd's maakte... zonder enig geinstalleerd programma dus.

die programmas staan nog wel op je harde schijf, maar zijn niet geinstalleerd in je windows. daarom vind windows deze dus ook niet.
ik vrees dat je al je programmas/games opnieuw zult moeten installeren. en misschien eventueel geupdate drivers ook...

in 't vervolg best zorgen dat die "iemand" niet meer bij je recovery cd kan.

franco
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan