Programmas stoppen zomaar met werken

Status
Niet open voor verdere reacties.

flinkejaap

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2014
Hallo,

ik kan veel willekeurige programma's niet meer openen. Voorbeelden hiervan zijn:
- Adobe Photoshop (zegt dat ik het moet verwijderen en opnieuw moet installeren)
- Google Chrome (de toepassing kan niet worden gestart omdat de configuratie naast elkaar onjuist is, wordt als melding gegeven)
- steam ( het item steam.exe waarnaar deze koppeling verwijst, is gewijzigd of verplaatst, waardoor deze snelkoppeling niet goed meer werkt.)

Ik heb pas nog Komodo edit geïnstalleerd en kon dat heel vaag niet opslaan, na een paar handelingen is dat wel gelukt, ik weet niet meer hoe. Ik heb systeemherstel gedraaid en ik heb nog steeds dit probleem, dus dit kan het niet meer zijn?

Wat zou het wel kunnen zijn?

Download
527a67c827eda-FRST.jpg
Farbar Recovery Scan Tool naar je Bureaublad van de onderstaande link.
Farbar Recovery Scan Tool 32 bit of Farbar Recovery Scan Tool 64 bit (x64)

• Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Vink bij Whitelist Registry, Serives, Drivers, Processes, knownDLLs & Internet niets uit.
  • Vink bij Optional Scan ook List BCD, Drivers MD5 & Addition.txt aan.
  • Druk op de Scan knop.
  • Er worden twee logbestanden aangemaakt worden(FRST.txt)+ (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg deze logbestanden toe in je volgende bericht.

Anti-malware programma gedaan inmiddels, kwam nogal wat naar boven, heb het namelijk nog nooit gebruikt. Nog een keer photoshop geprobeerd en kreeg de melding dat het amtlib.dll niet kon vinden. Heb amtlib.dll toegevoegd van een website en het werkt inmiddels, wel wat trager dan normaal.

Ik krijg sterk de neiging dat het toch wat met malware te maken heeft. Ookal heb ik geen rare dingen gedownload de laatste tijd.

Veel van mijn andere programma's doen het nog steeds niet, als ik als test een programma wil verwijderen krijg ik een melding dat het al verwijderd is, terwijl het belangrijke bestanden voor mijn computer zijn.

http://prntscr.com/5e0xxg (voorbeelden van de programma's)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan