Programma's terug halen na herstel van windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

spiritonline

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 aug 2007
Berichten
1
Hallo,

Na een nieuwe HD TV aangesloten te hebben op mijn kamer wou ik proberen deze ook op mijn pc aan te sluiten, echter maakte ik de stomme fout om eerst mijn grafishe kaart op 1008dpi te zetten inplaats van eerst het singaal naar me'n tv te stuure. Vervolgens stond mijn normaale 19" flatscreen op mode not supported omdat hij natuurlijk input van 1008dpi kreeg. Om deze redenen heb ik dus windows herstel gedaan via de windows instalatie CD dat verliep allemaal prima maar nu zijn al mijn "programma's" niet meer geinstaleerd. Ze bevinde zich echter nog wel op de C schijf en kunnen via program files gestart worden maar uit mijn lijst van programma's destkop icontje's etc zijn ze weg. Nu is de vraag dus:
hoe zet ik al mijn instalaties terug ?

alvast bedankt.
 
Je kunt de koppellingen één voor één handmatig terug zetten.
Rechtermuisklik op het bureaublad en kies daarna voor Nieuw en dan snelkoppelling.
Blader nu naar de map van het programma wat je als snelkoppelling op het bureaublad wilt hebben en selecteer het programma bestand.
Klik op volgende. In het volgende scherm kan je het pictogram een naam geven. Bijvoorbeeld de naam van het programma.

Een tweede mogelijkheid is om de programma's opnieuw te installeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan