Dat is het hem juist, er staan geen nieuwe pictogrammen daarzo, er staan nog steeds dezelfden als toen ik windows installeerde daarzo, ik zou niet weten welke nu ineens aan het etteren moet zijn geslagen want er is niks veranderd. Ik heb ze een keer allemaal op meldingen en pictogrammen uitschakelen gezet en toen dee die het nog steeds. Enige wat ik zou kunnen proberen is om ze daar hardmatig helemaal weg te halen maar het duurt soms een aantal dagen voor het gebeurd en zolang wil ik toch ook niet graag me virusscanner uit hebben staan. Maar er staan ook een aantal tussen die ik niet wegkrijg tenzij ik het hele programma verwijder en dat lijkt me niet zo handig voor me videokaart drivers (de nvidia opties knop zit daar tussen en die gaat weg als nvidia niet geïnstalleerd is, wat inhoudt dat de drivers dan ook weg zijn. Ik krijg die knop er altijd bij ook al installeer ik alleen de drivers, vaag ding die nvidia drivers)
En die optie voor computerproblemen oplossen van windows, die komt met windows mee, ik zou niet weten hoe ik die hardmatig weg zou moeten halen... Ik denk niet dat windows mij dat programma laat verwijderen. En de melding voor windowsupdates, ik denk niet dat het handig is als ik dat programma ga verwijderen, ik zou niet eens weten hoe je die moet verwijderen.
Enige wat ik dus heb kunnen doen was meldingen en pictogrammen uitschakelen via die opties, maar dan zijn ze er officieel nog wel alleen dan doet ie het nog... dus ik weet niet wat dat is, het zou uit moeten staan maar omdat ze nog in de lijst staan waar je die meldingen kan aan en uitzetten, doet ie het denk ik nog, of het is iets compleet anders, alleen dan weet ik dus niet wat.... Is er miss niet een programmaatje ofzo ergens dat kan bijhouden welke pictogram een melding geeft en wanneer en dat je die melding dan kan uitlezen ofzo? Dan kan ik zien welke het is en kijken wat het is waar die over meldt zodat ik hem kan updaten ofzo, wie weet moet ie wel iets updaten alleen doet dat ballonnetje het niet goed bij hem....
Naja, als iemand een idee heeft, of kan uitleggen wat die "internet drivers" zijn, wat ie daar mee bedoeld, zoals de adapters misschien want ik heb er ook een stuk of 3, wat ik nie helemaal snap, maar 2 staan in principe uit en 1 gebruikt ie voor internet.