programma's verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als de besmettingen opgelost zijn.

Rechtsklikken op je bureublad en de vakjes aanvinken om je bureaublad icoontjes terug zichtbaar te maken.

ik heb de avira rescue kit gedownload maar vind nergens een link om een cd te branden,

Dat moet je met een brandprogramma doen , zoals Nero.

Laatst bewerkt:
Hoi Harry,

Nee hoor dat is me bewust vanaf de tweede post die ik ooit een keer op dit forum heb geplaats en daarin zelf aan iemand vroeg om hem te helpen of hij een HijackThis-log zou willen plaatsen door een moderator die toch zeer allert was en me er attend op maakte omdat er de regel was gemaakt dat er op het forum geen log bestanden als HijackThis niet werden nagekeken ,zelf er ook niet om mag vragen.
En het wel door had dat als ik zelf er om vraag er geen we nodig is.

Op je vraag,

Tja...wat moet ik daar nu mee ?

Is de keuze die je voor je zelf maakt natuurlijk ook antwoord daar op.
En die heb je gegeven in regel daarna in je post "M.i. is 'n HijackThis-log in dit geval noodzakelijk,"
Tja als je denkt dat ik niet staat zou zijn om dit voor pat2209 op te kunnen lossen dan houd het nu voor mij dus op en stop ik met het posten in deze thread.

Greetz

Ragdoll

Hoi !

Nomaals: ik val niemand aan o.i.d., m.i. zijn de tot dusver verstrekte adviezen aan @T.S. absoluut niet afdoende !

Hijackthis-log is noodzakelijk om te zien of de besmetting daadwerkelijk verdwenen is.

Take it or leave it,

Greetz,

Harry.

Hoi Harry,

Ik leg iets alleen maar uit wat ik onderbouw met de bedoeling dat als pat2209 in die post ook nog in mee zou lezen de informatie er uit kan halen in zijn voordeel.
Daar staat helemaal niks over aanvallen bij want hoe nou daarmee iemand kan helpen om een probleem op een computer op te losssen is mij toch absoluut een raadsel.

"de tot dusver verstrekte adviezen aan @T.S. absoluut niet afdoende"
Dat moet vast een grap zijn.
Want daar staat absoluut helemaal niks over bij of verstrekte adviezen ook zijn opgevolgd.

Aan Hijackthis is nog nooit en te nimmer ook maar iets noodzakelijks aan geweest ,je bent de eerste waarbij ik zoiets leest.
Zoals je allicht is ontgaan, verzameld Hijackthis alleen maar informatie van een computer, die zonder Hijackthis ook al beschikbaar aanwezig is op een computer.

En hoe moet nou iemand op dit forum gaan helpen dan als jij hem naar een forum stuurt ?

Nou ik hoop dat dit dan zo beter en duidelijker voor je is.
Want mij hoef je in dit onderwerp echt niks uit te leggen hoor ,daarbij heb ik ook het probleem met de computer niet.

Greetings.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan