programma's verwijderen onmogelijk maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gnoe2

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2007
Berichten
44
Beste helpmij'ers,

Is het misschien mogelijk om in windows 7 het onmogelijk te maken om de functie "een programma verwijderen of wijzigen" te gebruiken, voor alle gebruikers(Dus dat het ook geld voor de administrator)?

Bij voorbaat dank!
 
Bij de administrator i.i.g. niet. Hoe moet je anders programma's updaten e.d.?
 
Is mogelijk dat je iedereen admin maakt en dan per gebruiker weer heel veel gaat aanpassen.

Maar waarom zou je iedereen toestaan om programma's te verwijderen? Dan kunnen ze al jouw programma's met licentie gaan verwijderen.
 
@ mr henkie,

Ik zal iets duidelijker zijn.
De computer heeft slechts één gebruikersprofiel en heeft zodoende ook admin rechten. Via het programma install-block worden enkele programma's waarvan ik niet wil dat ze door iedereen gebruikt worden geblokkeerd via een paswoord.(ook bij 't veranderen van de naam). Ik wil dit programma beschermen zodat het niet verwijdert kan worden. Door install-block mee te nemen in de programma's zou 't moeten werken, maar helaas loopt de uninstaller eventjes, en verwijdert toch een bestand. Bij een herstart is het dan mogelijk het programma alsnog te verwijderen. Zelf maak ik gebruik van revo uninstaller, dus heb ik de hele verwijderoptie in Windows niet nodig.
 
Je wilt dus dat als iemand een bepaald programma wil openen dat diegege een wachtwoord moet invoeren? En je zowiezo een wachtwoord moet invoeren als je een programma wilt verwijderen? Waarom maak je dan niet gewoon meerdere gebruikers aan?
 
Je kan natuurlijk proberen windows installer te blokkeren?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan