Programma's verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toony

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2006
Berichten
10
Vrijdag heb ik een 2e hands pc gekocht. De persoon waar ik hem van had gekocht had vanalles gedaan om de pc goed schoon te maken.
-ccleaner
-regsupreme pro
-regscrub xp
etc.
Maar nog zijn er dingen achter gebleven. Ze had er een spel op staan die ik ook wel graag wil proberen maar dat lukt nu dus niet want die was al verlopen. Eigenlijk heb ik een 'nieuwe' pc dus moet ik toch ook dat spel 30 dagen kunnen proberen? Blijkbaar kijkt ie niet op ip :confused:

Hoe krijg ik nu dat spel weer aan de praat voor mij?
 
Haha, tja je zou kunnen zeggen dat de PC voor jou nieuw is dus dat jij het spel nog 30 dagen mag spelen maar zo werkt het helaas niet.
De trial verloopt gewoon na 30 dagen op die PC te hebben gestaan.
Helaas mogen we jou hier niet gaan vertellen hoe dat te omzeilen.
 
Welkom bij Helpmij.nl. Toony

Het lijkt inderdaad onrechtvaardig dat de een het wel mag proberen en de ander niet. Misschien kan je een mailtje aan die spellenmaker sturen om te vragen of hij/zij een oplossing voor je heeft?:)
 
Ja, en de prettigste manier om met een 'schone lei' te beginnen is een recovery, dus de pc geheel opnieuw installeren .....
 
Het probleem is dat mijn schoonzus er geen cd bij kreeg toen ze de pc kocht en ik heb er dus ook geen dus ik kan Windows niet opnieuw instaleren. Misschien idd die lui mailen want ik ga geen spel kopen als ik niet weet hoe het werkt :(
 
En hoe heb je dat gedaan? Want mensen met het zelfde probleem willen dat graag weten:)
 
Kan je ook even de vraag rechts onderaan op 'opgelost' zetten?
 
Ah kon het niet vinden dus dacht los het zo even op.

Nou door het antwoord van Raymond nam ik aan dat jullie het wel weten maar niet willen zeggen dus...

Maar ik heb geen idee, heb een beta versie erop gezet en nu werkt het weer. Had al meer andere versies geprobeerd maar ook die werkten niet dus waarom nu wel...geen idee.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan