programma's vinden in Windows 8.1

Status
Niet open voor verdere reacties.

lobelvin

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2014
Berichten
226
hallo,

ik ben nieuw in windows 8.1, (voorheen gewerkt met VISTA) ik heb net office 2010 geinstaleerd en het programma heeft geen snelkoppeling (of APP) aangemaakt op het bureaublad, nu is de instalatie vlot verlopen maar ik kan het nergens terugvinden om het op te starten of om een snelkoppeling of APP aan te maken, vroeger bij VISTA was links onder de knop start menu waarin de optie "programma's" stond en waar alle geinstaleerde programma's stonden van waaruit je dit kon opstarten of snelkoppeling maken, echter in Windows 8.1 kan ik dit niet terugvinden !!:shocked:
kan iemand mij helpen aub !!:confused:

alvast bedankt,
Danny
 
In het tegelscherm kan je net als in het zoekveld van het Vista start menu gewoon de naam intikken. Dus, ga naar je tegelscherm en tik bijvoorbeeld het woord Excel of Word in. Er is geen veld waarin je dat moet intikken. Gewoon beginnen te tikken als je het tegelscherm actief hebt. Het zoekveld komt dan automatisch tevoorschijn.

Het gezochte programma verschijnt dan vanzelf onder dat zoekveld en dan kan je het starten door erop te klikken. Of klik er met rechts op en kies dan uit de geboden mogelijkheden wat je ermee wilt doen. Je kunt het dan vastpinnen aan je tegelscherm of aan je taakbalk.
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

alvast bedankt voor de info, ik probeer deze avond thuis uit en laat iets weten wanneer alles naar behoren werkt ;)

groetjes,
danny
 
hallo,

bedankt aan iedereen, alles ok voor dit problem. :thumb:

groeten,
danny
 
Top, even bovenin je eerste bericht op opgelost klikken graag :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan