Programma's Weg??!

Status
Niet open voor verdere reacties.

blaataap

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2003
Hey,

Ik heb zojuist Panda Antivirus geinstalleerd en nu kan ik ineens geen enkel programma meer uitvoeren! Het vreemde is dat als ik bijvoorbeeld paint open in het startmenu het niet werkt maar als ik een bmptje open het weer wél werkt.

Wie helpt me uit deze problemen?

Bedankt,

Willem-Aart.

Bijgevoegd is de foutmelding.

Bijlagen

• fout.jpg
    fout.jpg
    16,3 KB · Weergaven: 23
Een deinstall en reboot hebben ook nog niet geholpen...

Geef jij antwoord op je eigen vraag? :D

Geplaatst door Rob73
Geef jij antwoord op je eigen vraag? :D

Uit de huisregels:

Plaats evenmin berichten die geen toevoegde waarde leveren aan de thread, m.a.w. nutteloze berichten.

Dus ook semi grappige opmerkingen vallen daar onder

Mwah zo ongeveer :p... ik draai nu RegCleaner en die vind wel heel wat.. ben benieuwd... mocht iemand weten waar dit echt aan ligt... reply plz :D!

Mario: geeft niet hoor ;)

Al op virus gechecked! Ik weet natuurlijk niet waar je het vandaan gehaald hebt, maar het is dus wel de ideale manier om een virus te verspreiden in een virusscanner.

Geplaatst door roto
Al op virus gechecked! Ik weet natuurlijk niet waar je het vandaan gehaald hebt, maar het is dus wel de ideale manier om een virus te verspreiden in een virusscanner.

Mja daar heb je gelijk in, ik download nu Antivir, das wel een goede geloof ik. Ik heb het btw van Kazaa... (ik weet wat je nu denkt :D)

Dalijk scan ik alles even met Antivir...

OMG!!!11!1!!!!!!1!1!!!!1!111!1!!!!!!11!!!!! :p

Alles werkt, ik heb alleen Antivir hoeven te *installeren* en meer was niet nodig :D:D:D:D!!

Altijd verassend die virusscanners :p

Toch bedankt iedereen!

Zou op een schone flop, en een schone pc. Even het volgende progje Uitpakken. ps vergeet niet de schrijfbeveiliging van de flop om te zetten, voordat je hem in de geinfecteerde pc doet.

Groetjes Erik Rothuis

Erm ik heb het iloveyou virus niet hoor :p

En ik zal nog even op Housecall scannen.

Maar wat ik eigenlijk wou weten... zijn mijn exe's nu aangetast (waar ik niet vanuit ga) of is nu alles weer goed?

Ik zou eens een goede virusscanner installeren zoals NAV2003...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan