programma's werken niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

arne55

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2006
Berichten
224
Hallo,

Huidige situatie:
Schijf C (main, hier staat windows op)
Schijf D (backup)
Schijf F (extra schijfruimte, slave, staan programma's op geïnstalleerd

Ik heb zojuist schijf C gerestored. Maar ik had ook software op schijf F geïnstalleerd. Er stonden in Program Files dus ook snelkoppelingen hoe ik het programma kon opstarten. Nadat ik Schijf C heb gerestored staan de programma's niet meer in program files. En als ik dan naar de doelmap ga van bepaalde software op schijf F, kan ik het ook niet opstarten. Maar de software is er nog wel.

Wie weet hoe ik alles weer terug in program files krijg?



 
"Gerestored" door terugzetten van een schijf/partitie-image of door formatteren+installeren?
In het laatste geval zal er niets anders opzitten dan je programma's opnieuw te installeren. Dan vertel je Windows opnieuw hoe die met jouw programma's om moet gaan, want dat is die door het formatteren vergeten.
Als je vanuit een image alles hebt teruggezet zouden als het goed is de progjes die al op F stonden vóór je de image maakte het nog moeten doen, maar voor de nieuwere vrees ik dat ook die opnieuw geïnstalleerd moeten worden.
 
"Gerestored" door terugzetten van een schijf/partitie-image of door formatteren+installeren?
In het laatste geval zal er niets anders opzitten dan je programma's opnieuw te installeren. Dan vertel je Windows opnieuw hoe die met jouw programma's om moet gaan, want dat is die door het formatteren vergeten.
Als je vanuit een image alles hebt teruggezet zouden als het goed is de progjes die al op F stonden vóór je de image maakte het nog moeten doen, maar voor de nieuwere vrees ik dat ook die opnieuw geïnstalleerd moeten worden.

Oke, bedankt, ik snap het al
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan